شرکت فروش بیلت فولاد خوزستان

شرکت فروش بیلت فولاد خوزستان چنین مواد اولیه ای را با کیفیت عالی ارائه می دهد. باید بگوییم که از این فرآورده ها در صنایع گوناگونی کار می گیرند و به همین علت، بازار پر فروشی دارد. در کل، چنانچه قصد دارید تا بهترین بیلت فولاد را به صورت عمده تهیه کنید، می توانید به مرکز پخش مراجعه نموده که ما در کنار ارائه معلومات کامل پیرامون محصول، توزیع کننده را نیز معرفی خواهیم نمود.

شرکت فروش بیلت فولاد خوزستان

شناخت بیلت فولاد مرغوب

شناخت بیلت فولاد مرغوب برای شناخت بیلت فولاد مرغوب، می بایست به مسائل متعددی دقت داشت. اول اجازه دهید تا محصول را معرفی کنیم. این کالا در سراسر دنیا به نام CCM شناخته می شود. اما چنانچه ساخت شمش به صورت مستقیم از تولید CCM بوده و به مصرف نورد رسیده باشد، به آن بیلت می گویند.

یک اسم دیگر هم این محصول دارد که شمشال می گویند. به هر حال آن را در رده های مختلفی مثل 3sp و 5sp می سازند. مشخصات بارز دیگر هم دارا بوده که در زیر عنوان می کنیم:

  • طول آن در مقایسه با شمش بیشتر می باشد.
  • سطح آن مربعی یا دایره ای است.
  • در پهنای کمتر از 15 سانتی متر آن را می سازند.
  • سطح مقطع محصول کوچکتر از 230 سانتی متر می باشد.
  • نوع 3sp از انعطاف پذیری بالاتری در برابر خمش، کشش و پیچش برخوردار است. نوع مرغوب نیز همین محصول می باشد.

در کل، از چنین کالاهایی در عرصه هایی مثل ساخت سیم و میلگرد کار می گیرند. در کل، امروزه در صنایع تولید انواع گوناگونی از لوازمی که مواد اولیه شان‌ فلزات است، از این فرآورده به شکل وافری استفاده می نمایند و نقش بارزی در ساخت و سازهای ساختمانی نیز دارد.

نرخ روز بیلت فولاد خوزستان در کشور

نرخ روز بیلت فولاد خوزستان در کشور از جدیدترین نرخ روز بیلت فولاد خوزستان در کشور مطلع می باشید؟ همانطور که اشاره گردید، آنها در دو نوع ساخته می شوند که در کنار این، تنها یک مورد، از درجه کیفی بیشتر برخوردار است. نوع 3sp به علت منعطف بودن، توانسته کارایی بالاتری نسبت به گونه 5sp پیدا کند و به این ترتیب، گرانتر هم عرضه می شود.

البته باید گفت، اگر خریدار با تناژ بالا محصولات را تهیه کند، طبعاً فروشنده با نرخ های پایین تری بهترین بیلت را به فروش می رساند. پس می شود این گونه‌ بیان کرد که مسئله خرید و فروش هم در ارزش گذاری کالا مطرح است. ضمن این که این روزها موضوعاتی مثل تحولات بازار جهانی و نرخ ارز نیز تاثیر زیادی روی این کالاها دارند.

اما می توانید‌ برای آگاهی از قیمت های جدید عمده بیلت فولاد، با فروشنده این وب سایت بسیار ساده از راه های گوناگونی تماس برقرار نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما