صادرات انواع تیرآهن سبک جناقی

برای ساخت اسکلت بندی و انواع سازه های فلزی معمولاً از مدل های متفاوتی از تیرآهن سبک استفاده می شود، خوشبختانه در کشور ما این شرایط فراهم آمده است که این اقلام تولید شود و در بازار فروش عرضه گردد.

با توجه به کیفیت بسیار مرغوب این تولیدات شرایطی فراهم شده است تا انواع تیرآهن سبک جناقی به خارج از مرزها صادر شود، و علاوه بر اینکه جواب گوی نیاز بازار داخلی است، در بازار خارجی نیز به فروش می رسد و باعث رونق اقتصادی در زمینه صادرات این کالاها گردد

صادرات انواع تیرآهن سبک جناقی

3 نکته مهم در مورد تیرآهن سبک

3 نکته مهم در مورد تیرآهن سبک امروزه با توجه به دانش مهندسی روز، استفاده از تیرآهن های سبک به عنوان سازه های اصلی و اسکلت بندی یک ساختمان امری ضروری محسوب شده و شروع ساختمان سازی بدون کاربرد، تیراهن سبک غیر ممکن است.

هنگام خرید مواد اولیه برای ساخت و ساز باید در نظر داشت که همه لوازم به کاربر دیگری شده کیفیت لازم را دارا باشند و از مرغوبیت خوبی بهره مند شوند.

تیرآهن سبک، یکی از اقلام ضروری و غیر قابل چشم پوشی در ساخت و ساز هر بنایی محسوب می شود از این رو فروش تیرآهن سبک بسیار رایج است.

تیرآهن سبک دارای ویژگی های خاصی که در هنگام تهیه و خرید آن باید به آنها دقت کرد. به طور مثال برای تهیه این نوع تیرآهن می توان سه نکته مهم را در نظر داشت که عبارتند از:

  • در هنگام ساخت آن معیار های تعیین شده از نظر استاندارد جهانی برای آن در نظر گرفته شود تا مرغوبیت لازم را برای کاربرد های مختلف دارا باشد.
  • از نظر قابلیت خم شدگی،برش پذیری و… کارایی لازم را داشته باشد تا سازه را در کمترین زمان ممکن و آسان ترین روش قابلیت نصب را داشته باشند.
  • همان طور که از اسم آن مشخص است بسیار سبک باشد، چون سبک بودن شاخصه اصلی آن محسوب می شود تاکید بر این نکته بسیار حائز اهمیت است و در انتخاب باید به آن توجه لازم را داشت.

مراکز فروش تیرآهن سبک جناقی

مراکز فروش تیرآهن سبک جناقی شرایط تولید انواع و اقسام تیراهن در کشور فراهم است، یکی از این مدلهای بسیار پرکاربرد تیرآهن، تیرآهن سبک جناقی است.

در سراسر کشور مراکز توزیع و فروش تولیدات فلزی از جمله تیرآهن سبک جناقی مشغول به فعالیت می باشند. افراد متقاضی به راحتی می توانند به این مراکز مراجعه نمایند و سفارش خود را ثبت و خریداری کنند. البته امکان خرید مستقیم از کارخانه های تولیدی تیرآهن و یا خرید آنلاین و اینترنتی نیز محیا است.

به دلیل کیفیت بسیار بالای تولیدات فلزی،از جمله تیرآهن سبک جناقی، صادرات آن ها نیز به راحتی امکان پذیر شده است و به خارج از مرزها ارسال می گردد و این اقدام باعث رونق اقتصادی در زمینه صادرات گردیده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما