صادرات انواع قوطی آهن سبک

قوطی آهن از پروفیل های با ضخامت های گوناگون تهیه شده اند که یکی از انواع آن قوطی آهن سبک با ضخامت های کم می باشد. قوطی آهن به سبب کاربرد های فراوانی که در صنعت های گوناگون دارند از محصولات با کیفیت می باشند از جمله کاربرد آن این محصول می توان قوطی های کنسرو و کمپوت و همین طور مصالح ساختمانی آهنی می باشد که در سایز، ابعاد، وزن و… متفاوت وجود دارد.

صادرات انواع قوطی آهن سبک

همه چیز در مورد قوطی آهن

همه چیز در مورد قوطی آهن قوطی های آهنی یکی از محصولاتی می باشد که امروزه با بهره گیری از علم توسط مهندسان و دانشمندان توانمند تولید شده اند که از پرکاربردترین محصول در تمام صنعت ها می باشد و به سبب این که پروفیل دارای چه ضخامتی باشد انواع قوطی های آهنی در سایز، ابعاد، وزن و… ساخته می شود. این قوطی ها جعبه های توخالی می باشند که از استحکام بالایی برخوردار می باشند.

قوطی های مختلفی وجود دارد که برخی در صنعت ساختمان سازی و برخی دیگر در صنعت های گوناگون به کار می روند به پروفیلهایی که ضخامت آن ها برابر با 2 تا 3 میلی متر می باشد قوطی های ساختمانی می گویند و به قوطی هایی که ضخامت پروفیل آن ها 4 و بیشتر از آن می باشد قوطی های صنعتی می گویند.

قوطی صنعتی:

قوطی صنعتی به پروفیل های سنگین میباشند که کابرد های زیادی دارند از جله کاربرد آن سازه های فلزی بزرگ، پل ها ، تابلوهای تبلیغاتی و… می باشد و همین طور در برخی از باکس ها و تجهیزات و ماشین آلات صنعتی نیز از قوطی های صنعتی استفاده می شود.

قوطی های سبک:

این نوع از قوطی آن که از پروفیل هایی با ویژگی های عالی و ضخامت های کم تولید می شوند در ساخت مبلمان، دوچرخه، لوازم خانگی، اگزوز و… استفاده می شود.

قوطی های آهنی باید از پروفیل های باکیفیت که دارای هیچ گونه ناخالصی و آلودگی نمی باشند ساخته شوند زیرا ممکن است در هنگام نصب در سازه ها خرد و از بین بروند و همین طور ممکن است در صنایع موادغذایی با غذا ها واکنش نشان دهد و غذا ها را مسموم کند و فرد با خوردن آن دچار آلودگی شود.

قیمت انواع قوطی آهن سبک

قیمت انواع قوطی آهن سبک تولید کنندگان قیمت قوطی آهن را بر اساس این که از چه نوع پروفیل و در چه سایز و ابعادی ساخته شده باشد تعیین می کنند و هر چه قدر وزن پروفیل و ابعاد آن بزرگ تر باشد مطمئنا از قیمت بالاتری برخوردار می باشد و در بازار انواع قوطی ها با قیمت های متفاوت به قروش می رسد . این محصول به سبب اینکه کارایی زیادی در تمام صنعت ها دارد بخشی از در آمد و سودی که بدست می اورند از صادر کردن قوطی ها می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما