صادرات انواع لجن آهن اسفنجی صادراتی

در واقع در مراحل تولید اهن اسفنجی پودرهای ریزی تولید میشوند که به آنها لجن آهن اسفنجی می گویند. لجن آهن بعد از اینکه طوبت خود را از دست داد قابلیت استفاده فراوانی دارد ،لجن آهن اسفنجی کنسانتره در صنایع مختلف مانند صنایع فولادی بسیار کاربرد دارد‌‌ و همچنین با محیط زیست نیز سازگاری بالایی دارد، در حال حاضر به دلیل کاربرد فراوان این محصول و تقاضای زیاد از کشورهای دیگر برای صادرات، تولید کنندگان لجن آهن اسفنجی صادراتی را در مقدار انبوه تولید به کشورهای دیگر صادر می کنند.

صادرات انواع لجن آهن اسفنجی صادراتی

3 نکته در مورد لجن آهن اسفنجی کنسانتره

3 نکته در مورد لجن آهن اسفنجی کنسانتره همانگونه که گفته شد لجن آهن اسفنجی از براده و خورده های اهن اسفنجی تولید می‌شود به دلیل اینکه دارای آلودگی بسیار کمی دارد امروز در صنایع مختلف از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، در صنایع فولادی برای تولید فولاد و آهن در داخل کوره القایی از کنسانتره لجن آهن اسفنجی استفاده می‌کنند که علاوه بر سازگاری با محیط زیست دارای حرارت و دمای بالایی است که فرایند ذوب شدن را بالا می برد.

در واقع لجن آهن اسفنجی یک جایگزین بسیار مناسب و عالی به جای قراضه های آهن است که دارای ناخالصی های فراوانی می‌باشد و سرشار از گوگرد و فسفر است که برای دادن حرارت مناسب به کوره های القایی نیز به میزان بسیار زیادی از ان نیاز است که آلودگی فراوانی ایجاد می کند.

در ادامه قصد داریم سه مورد از نکات مهم لجن آهن اسفنجی را به صورت مختصر بیان کنیم.

  • سنگ آهن اسفنجی دارای خلوص بسیار زیادی می باشد و باعث میشود که از اشتعال زیادی نیز برخوردار باشد اما آلودگی هوا ایجاد نمی کند به همین دلیل یک جایگزین مناسب بجای سوخت های دیگر مانند آهن قراضه می باشد .
  • دارای کیفیت بسیار بالایی است همچنین مواد مضر مانند گوگرد و فسفر در داخل ان وجود ندارد و خطری برای افراد در محیط کار ایجاد نمی کند.
  • از قابلیت حمل و نقل آسانی برخوردار است، در واقع این محصول به دلیل فشرده بودن و همچنین سبک بودن به راحتی با یک بار به میزان زیادی حمل شده و جابه جا می شوند و در هزینه های حمل و نقل نیز بسیار تاثیرگذار است.

بازار فروش لجن آهن اسفنجی صادراتی

بازار فروش لجن آهن اسفنجی صادراتی امروزه استفاده از قراضه آهن اسفنجی صادراتی بسیار زیاد و فراوان شده است، در واقع این محصول از خلوص بالا و همچنین کیفیت بسیار زیادی برخوردار است، به همین دلیل برای محیط زیست مشکلی ایجاد نمی کند و سازگاری زیادی نیز با ان دارد، به همین دلیل قاضای زیادی برای خرید این محصول وجود دارد. همچنین بازار فروش لجن آهن اسفنجی در سراسر کشور و خارج از کشور از رشد خوبی برخوردار می باشد، خریداران می توانند با مراجعه به مراکز فروش و نمایندگی های فروش این محصول در شهرهای خود، لجن اهن اسفنجی را در میزان عمده با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه و خریداری کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما