صادرات شمش فولاد مبارکه به کشورهای همسایه

شرکت فولاد مبارکه اصفهان یکی از اولین و پرقدمت‌ترین شرکت‌هایی می باشد که در کشور در زمینه تولید انواع مختلف محصولات و آلیاژهای آهنی از جمله شمش آهنی فعالیت گسترده‌ای را انجام داده است و کیفیت بسیار بالای شمش فولاد مبارکه باعث شده است که این محصولات علاوه بر داخل کشور در خارج از ایران نیز خریداران پرتعدادی داشته باشند و صادرات شمش فولاد مبارکه به کشورهای همسایه در حجم بسیار بالایی صورت می‌گیرد که در شرایط اقتصادی فعلی کشور نکته‌ای بسیار مهم و قابل اهمیت است زیرا به رشد اقتصادی کشور کمک شایانی می‌کند. 

صادرات شمش فولاد مبارکه به کشورهای همسایه

اطلاعاتی مختصر در مورد شمش فولاد مبارکه

اطلاعاتی مختصر در مورد شمش فولاد مبارکه فولاد مبارکه اصفهان بزرگترین شرکت خصوصی در زمینه تولید فولاد و محصولات آن از جمله شمش در کشور به حساب می‌آید. این شرکت در زمینه تولید محصولات مختلف از جمله شمش فولاد مبارکه فعالیت فوق‌العاده‌ای را انجام داده است و این شمش‌ها را در ابعاد گوناگون و با درجه خلوص و ترکیب شیمیایی متفاوتی تولید می‌کند. 

شمش‌های تولید شده در شرکت فولاد مبارکه به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از شمش CCM، شمش فابریک، و شمش بلوم.

شمش در صنعت با نام بیلت شناخته می‌شوند که در دنیا تقریبا به روش سی سی ام تولید می‌شوند. اگر این محصولات پس از تولید مستقیما نورد شوند و شمش به وجود بیاید به آن‌ها بیلت یا همان شمش سی سی ام گفته می‌شود.

شمش فابریک نسبت به بیلت دارای سایز و اندازه‌های بالاتری تولید می‌شود و پس از نورد بسته به نیاز و پارامترهای مختلفی که مد نظر بازرگانان است در سایزهای مختلف قطع می‌شوند.

بلوم هم یک گونه شمش است که به صورت خاص و به اصطلاح بلوم بریده شده است. 

همچنین لازم به ذکر است که این شرکت اولین شرکت در کشور است که در زمینه تولید شمش بلوم در ریخته گری فولاد قدم برداشته است و این محصولات را با کیفیت بسیار قابل توجه و در اندازه دویست در سیصد تولید می‌کند. این محصولات از جمله فولادهای با استحکام بالا به حساب می‌آیند. 

حجم صادرات شمش فولاد مبارکه در سال 2020

حجم صادرات شمش فولاد مبارکه در سال 2020 صادرات شمش فولاد ممتاز شرکت فولاد مبارکه در سال جاری به کشور‌های مختلف دنیا از جمله کشورهای اروپایی همانند ترکیه و روسیه، گرجستان، بلغارستان؛ کشورهای آمریکا شمالی و کشورهای آسیای شرقی همانند تایوان، کره جنوبی؛ اندونزی و کشورهای حوزه خلیج فارس در حجم بسیار بالایی صورت می‌گیرد که مایع خوشحالی و مباهات است.

با این وجود هنوز هم می‌توان فعالیت‌های درست و دقیق‌تری در زمینه صادرات این محصولات انجام داد زیرا کیفیت محصولات تولیدی این شرکت بی‌نهایت بالا است و به عنوان مثال یکی از اولین تولید کنندگان شمش بلوم در خاورمیانه به حساب می‌آید و می‌توان حجم بالاتری از این محصولات را به کشورهای همسایه صادر کرد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما