صادرات کلی کنسانتره آهن اسفنجی

کنسانتره آهن اسفنجی چیست؟و از چه ترکیباتی بوجود آمده است؟ کانی هایی که در معدن سنگ وجود دارند و دارای مواد اهن دار است. آهنی که دارای عیار ۶۷ درصد باشد احیا گردیده است و حاصل آن آهن اسفنجی یا گندله متخلخل است.

صادرات کلی کنسانتره آهن اسفنجی

درباره ویژگی های کنسانتره آهن

درباره ویژگی های کنسانتره آهن این محصول یک فلز است که از کاهش مستقیم سنگ آهن در حالت جامد تولید می شود. یعنی از احیای مستقیم سنگ آهن این محصول بوجود می اید و یک جایگزین عالی برای ضایعات و قراضه های سنگ اهن اسفنجی است. مهم ترین استفاده از آهن اسفنجی در کوره ای القائی است که می توان حدود ۵۰ درصد از آهن اسفنجی را جایگزین ضایعات و قراضه ها کرد. که برای این کار نیاز به تجربه و حرفه ی فراوان است. طبق گفته های مطالب قبل که گفته شد این محصول به خودی خود مفید نیست، پس می توان از آن در تولید آهن نرم استفاده نمود. اسفنج جدا شده در کوره بلومری نام دارد. استفاده از آهن اسفنجی در کارخانه های تولید فولاد، ابزارهای آهن و اسلحه بسیار رایج است.

کنسانتره آهن اسفجی از اکسایش_کاهش مستقیم سنگ آهن به اهن توسط گاز دهنده یا عنصر معروف کربن که عامل تولید آن گاز طبیعی یا زغال سنگ است بوجود می اید.

یکی از مهم ترین فرایند های زنجیره ساخت آهن فراوری سنگ آهن است. ضرورت ساخت کنسانتره اهن اسفنجی از ابتدای انقلاب صنعتی در اروپا شروع شد و تا قرن۱۶ هم ادامه یافت این در حالی است که تولید اهن اسفنجی تخستین روش برای بدست اوردن اهن در خاورمیانه و اروپا بود. با بالا رفتن تقاضا تولید کنسانتره آهن اسفنجی نیز بالا رفت و تولید کننده گان برای رفع نیاز های مردم تلاش فراونی کردند

خرید مستقیم کنسانتره آهن اسفنجی

خرید مستقیم کنسانتره آهن اسفنجی از معادن سنگ اهن محصولات مختلفی در بازار عرضه می شود که هر کدام در زمینه های مختلفی کاربرد دارند. این محصولات از جمله محصولات پر فروشی می باشند که به طریق های مختلفی میتوان خریدار نمود، که این مکان ها شامل:بازار،کارخانه های تولیدی و سایت های مجازی و….می باشند. سنگ آهن کنسانتره اسفنجی باتوجه به کاربردهایی که دارد، دارای بازار خوبی می باشد.

ان دسته افرادی که قصد خرید کنسانتره آهن دارند لطفا قبل از خرید از تنوع موجود محصول اطلاعات کسب کنند و سپس اقدام به خرید کنند تا در انتخاب خود رضایت کافی را داشته باشند. کنسانتره آهن اسفنجی بخاطر کیفیتی که دارد قیمت آن متفاوت است و خریداران ان با توجه به وضع مالی خود اقدام به خرید می کنند. قیمت آن هم برحسب پارامترهای متعددی از جمله عرضه،تولید،و فروش است که هرکدام برای قیمت این محصول تاثیر بسزایی دارند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما