صادر کننده بریکت آهن اسفنجی

بریکت آهن اسفنجی دارای نمونه های گوناگون با طرح و شکل مختلف است که از آن استفاده های بسیار زیادی می شود و می توان آن را در موارد مختلف مورد استفاده قرار داد و از مزیت آن بهره مند شد.

صادرکننده بریکت آهن اسفنجی تلاش دارد که این محصولات را به صورت کلی بر اساس سفارش و درخواست مشتریان و همچنین خرید دارند به بازار صادر کند و با قیمت ویژه در اختیار آنها بگذارد تا با این اقدام باعث جلب رضایت خریداران باشد.

صادر کننده بریکت آهن اسفنجی

3 مورد از مزایای بریکت سرد آهن اسفنجی

3 مورد از مزایای بریکت سرد آهن اسفنجی بریکت سرد آهن دارای مزایا و همچنین خصوصیات بسیار فراوان و متعدد است که چندین مورد از مزیت های این محصول را در این مقاله بررسی می‌کنیم و آنها را توضیح می‌دهیم تا مشتریان و خریداران با آنها آشنایی کامل داشته باشند و بتوانند با استفاده از این مزیت‌ها این محصولات را در موارد مختلف مورد استفاده قرار دهند.

اولین مزیت استفاده از بریکت سرد اسفنجی این می باشد که به علت سرد بودن این محصول معمولاً نقطه ذوب آن بسیار پایین است و می‌توان با استفاده از دستگاهی به نام کانورتر نمونه های مختلف بریکت سرد را ذوب کرد و از آنها برای قالب ریزی و ساخت انواع و اقسام محصولات از جمله میلگرد و نبشی استفاده کرد و آنها را در موارد گوناگون به کار برد به همین جهت امروزه خواهان و طرفداران بی شماری را به خود اختصاص داده و از این محصولات در صنایع تولید فولاد نیز استفاده های بیشماری می شود.

مزیت دوم بریکت سرد اسفنجی می‌باشد که معمولا این محصول دارای میزان آهن بسیار زیادی بوده و درصد خلوص آهن در این محصول فراوان است به نحوی که افراد می‌توانند با میزان اندکی از این محصول مقدار بسیار زیادی آهن تولید کرده و در موارد مختلف برای تولید شمش فولاد آنها را مورد استفاده قرار می دهند و به همین جهت امروزه محبوبیت زیادی در بین مشتریان و مصرف کنندگان دارند.

سومین مزیت بریکت آهن سرد می باشد که معمولاً این محصول شباهت بسیار زیادی به اسفنج دارد یعنی دارای سوراخ های متعدد است به همین جهت در مجاورت نیتروژن یا اکسیژن اکسید نشده و اصلاً زنگار نمی گیرد.

پخش انواع بریکت آهن اسفنجی

پخش انواع بریکت آهن اسفنجی پخش بریکت آهن اسفنجی توسط پخش‌ کنندگان مختلف انجام می‌ شود که تمامی آن ها تلاش دارند محصولات خود را به صورت کلی به بازارهای مختلف از جمله بازارهای داخلی و همچنین بازارهای خارجی ارزان کنند و با قیمت ویژه در اختیار خریداران قرار دهند همچنین برای پخش این محصولات از وسایل حمل و نقل ویژه استفاده می‌ کنند تا این حمل و نقل و جابجایی دچار آسیب و صدمه نشوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما