عرضه انواع سنگ آهن ایران

فولاد از مواد اولیه ی سنگ آهن تولید می‌شود و ۹۸درصد از سنگ آهن های استخراج شده در کشورهای خارجه برای تولید فولاد استفاده می‌شود، همچنین در کشور ما ایران معدن‌‌های زیادی شناسایی شده است که سنگ آهن ایران ،در مناطقی مانند؛خراسان، تهران_قم_قزوین، اصفهان_کاشان و منطقه خلیج فارس وجود دارند.در کل پنج درصد از پوسته زمین را سنگ آهن تشکیل می دهد.

عرضه انواع سنگ آهن ایران

دانستنی ها در مورد سنگ آهن اسفنجی

دانستنی ها در مورد سنگ آهن اسفنجی سنگ اهن نمونه‌ای از سنگ معدن است. که در آن رعدی از آهن دیده می‌شود و در عملیات احیای سنگ آهن، سنگ آهن اسفنجی به دست می آید که بدون واسطه و بدون ذوب کردن سنگ آهن اکسیژن موجود در آن از بین می رود این آهن دارای عیار ۶۷ درصد میباشد.

در احیا سازی و ذوب کردن آهن اسفنجی در فولاد سازی محصولات زیر تولید می‌شود.

  • شکل اسلب(تختال)
  • شکل بیلت(شمش)
  • میلگرد

با توجه به تغییرات دائمی قیمت انواع و اقسام مواد غذایی، نمی توان قیمت دقیقی جهت خریدk زرشک پفکی مرغوب در نظر بگیریم ولی شما خریداران عزیز برای استعلام قیمت های تقریبی می توانید با کارشناسان واحد خرید و فروش ما در تماس باشید.زرشک پفکی بیرجند در گروه مرغوب ترین نوع زرشک موجود در سطح بازار است که مردم استقبال بسیار خوبی از این نوع زرشک کرده اند. از اینرو بازار خرید و فروش بسیار پر رونقی دارد. توصیه ما به شما این است که برای خرید زرشک پفکی حتما از زرشک های بسته بندی استفاده کنید تا زرشک ها دچار آلودگی نشود و برای سلامتی ضرری نداشته باشد.

حال به صورت مختصر و مفید به تاریخچه وکاربرد سنگ آهن اسفنجی در صنعت فولاد کشور می‌پردازیم؛

در سال ۱۳۸۹ استفاده از سنگ آهن اسفنجی شروع به فعالیت به صورت جدی کرد در ایران منابعی برای احیای سنگ آهن وجود دارد،همچنین این سنگ جایگزین درستی برای ضایعات آهن هستند. و درصد زیادی از این مواد جهت تأمین ذوب مواد، مورد استفاده‌ی مراکز فولاد سازی از سنگ آهن بجای ضایعات آهن استفاده می شود.آهن اسفنجی به تنهایی مفید نیست اما در تولید فرفروژه و فولاد مورد استفاده قرار می گیرد.اسفنج را ازکوره‌ای جدا می‌کنند که به آن کوره آهن خالص می‌گویند و با چکش های سنگین آن قدر می کوبند و آن را درنورد می‌گذارند، تا ناخالصی اضافی آن از بین برود و کربن یا کاربید را اکسید می کنند و آن را به آهن جوش می‌دهند.اسفنجی مهمترین مواد مورد نیاز برای تولید قطعات آهن و فولاد است از جمله میله‌ها لوله‌ها و غیره…

صادر کنندگان سنگ آهن ایران

صادر کنندگان سنگ آهن ایران صادرات سنگ آهن ایران به امارات و عراق وچین که مهمترین مشتری سنگ آهن است صادرمی‌شود.درسال چندین هزارتن بامعیاربیش از چهل درصدازنوع هماتیت انجام می‌شود.ازدیگرکشورهای که سنگ آهن ایران به آنجا صادرمی‌شوندترکمنستان،عمان،روسیه ،هندوجمهوری آفریقای مرکزی است.که تاکنون در این راه صادرات سنگ آهن به کشورها مورد تایید قرار گرفته است و باعث تولید انبوه شده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما