عرضه میلگرد گلستان جدید در تهران

با پیشرفت علم و تکنولوژی، هر روزه انواع مختلفی از مصالح و ابزارآلات ساختمانی به وجود می آید که هدف همگی آنها، افزایش مقاومت و ایجاد ایمنی مجمتع‌ها و سازه های گوناگون می باشد، مقاوم سازی ساختمان در حفاظت جانی و مالی افراد، نقش بسزایی دارد، میلگردها از پرکاربردترین مصالح در سازه‌های مختلف هستند که نمونه  های جدیدی از آنها تولید شده است، عرضه میلگرد گلستان جدید در تهران، با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت صورت می‌پذیرد.

عرضه میلگرد گلستان جدید در تهران

جدید ترین طرح های میلگرد گلستان

جدید ترین طرح های میلگرد گلستان امروزه شاهد افزایش ساخت و ساز ساختمان های بتنی هستیم، میلگردها، آلیاژهای خاصی هستند که در این نوع سازه ها به صورت گسترده ای استفاده می شوند.

از آنجا که این محصولات مقاومت کششی بالایی دارند، در ترکیب این نوع ساخت ها به عنوان مکمل عمل کرده و مقامت آنها را افزایش می دهند به طور کلی سه دسته میلگرد ساده، آجدار و کلاف وجود دارد که در شش نوع مشترک طبقه بندی می شوند.

نمونه های اروپایی، فولاد کربن، اپوکسی پوششی، گالوانیزه، فایبرگلاس و نوع ضد زنگ از انواع میلگردها می باشند که هر کدام دارای خصوصیات فیزیکی و مقاومتی ویژه ای هستند و با توجه به ویژگی هایشان در مناطق و پروژه های مختلفی به کار می روند.

فولاد گلستان، تولید کننده نمونه های مرغوبی از این محصولات است و جدیدترین طرح های میلگرد گلستان که بر اساس آخرین تجهیزات و دانش روز و با رعایت استانداردهای ملی تولید شده اند، دارای قابلیت های ویژه ای هستند.

نمونه های تولیدی این شرکت با ضخامت پایین به صورت کلاف و انواعی که ضخیم تر هستند به صورت شاخه های ۶ و ۱۲ متری عرضه می شوند.

خرید تضمینی میلگرد گلستان ممتاز

خرید تضمینی میلگرد گلستان ممتاز خرید میلگرد گلستان برای بسیاری از معماران و مهندسان ساختمانی اهمیت ویژه ای دارد، این نمونه ها تنوع سایز و کیفیت مناسبی دارند، نکته ی قابل توجه این که محصولات تولیدی این مجموعه، به طور مستمر تحت ارزیابی و آزمایشات متعدد کیفی قرار می گیرد و به دلیل رعایت استانداردهای لازم، توانسته اند از برترین تولید کنندگان این کالاها به شمار آیند.

این محصولات به عنوان اسکلت و استخوان بندی اصلی ساختمان‌ها، باعث افزایش عمر پروژه های مختلف شده و نقش اساسی در پیشگیری از خسارات های احتمالی دارند.

انواع جدید میلگردها که دارای خاصیت ضد زنگ می باشند و با ترکیب آلیاژهای مقاوم تولید شده‌اند، استحکام خوبی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارند، به دلیل کیفیت بالا و امکان خرید تضمینی میلگرد گلستان ممتاز، بسیاری از پیمانکاران ساختمانی، تمایل زیادی به استفاده از این کالاها در پروژه های مختلف خود دارند.

قیمت این محصولات با توجه به نوع میلگرد، کیفیت آن، ضخامت، نحوه و میزان سفارش کالا و نوسانات بازار، متفاوت می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما