عرضه ورق آهن آجدار فولاد مبارکه

آیا با ضخامت ها و وزن انواع ورق آهن آجدار آشنایی دارید؟ در شرکت فولاد مبارکه انواع ورق های آهنی تولید و به بازار هدف جهت کاربرد در صنایع مختلف عرضه می شوند.
آهن، اولین فلزی که توسط انسان شناخته و به شکل های مختلفی از دیر باز تاکنون مورد استفاده قرار می گرفته است اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی اشکال مختلفی از جنس آهن و فولاد در صنایع مختلف تولید و عرضه می شوند که یکی از پرکاربردترین آنها ورق های آهنی می باشند.

ورق آهن آجدار چیست؟

ورق های آهنی به شکل ساده، آجدار و رنگی تهیه و تولید می شوند، از انواع ورق های ساده می توان به ورق های گالوانیزه اشاره کرد که از جنس آهن هستند و تنها با روی اندود می شوند.
نوع خاصی از ورق ها را آجدار می نامند که بر روی سطح آنها، ردیف های نامنظمی از برآمدگی ها وجود دارد و به همین علت به آنها آجدار می گویند. علت ایجاد این برآمدگی ها بر روی ورق های آهنی، نوع کاربرد آنها است که به شدت نیاز به اصطکاک بسیار بالا دارند.
ورق آهن آجدار از جنس ST37 می باشد که بر اساس روش نورد گرم تولید می شود و از مهمترین کاربردهای آنها که اغلب برای سطوح و کف می باشند باید به موارد زیر اشاره نمود:

  • کف اتاق کامیون ها، وانت بارها، تریلی ها و سردخانه های حمل مواد یخ زده
  • بکارگیری در تولید و ساخت پله های اضطراری برج ها و ساختمان های بلند.
  • در ساخت سوله های آهنی و دستگاه های صنعتی
  • کف زمین در حین اجرای عملیات راه سازی که به رفت و آمد زیاد نیاز است.

بنابراین هر مکانی که رفت و آمد در آن زیاد است و نیاز به حرکت سریع و ایجاد اصطکاک جهت جلوگیری از لیز خوردن و سقوط دارد از ورق های آهن آجدار استفاده می شود.

عرضه آهن

اندازه و سایز ورق آجدار

ورق های آجدار نیز مانند هر نوع ورق دیگر که در کارخانه ها از جمله واحد ورق شرکت فولاد مبارکه اصفهان تولید می شوند دارای اندازه و سایزهای متفاوتی هستند.
ضخامت ورق های تولیدی به طور معمول بین 1.5 تا 10 میلی متر می باشد و در عرض های بین 1000 تا 2000 میلی متر با بلندی و طول 2000 یا 6000 میلی متر.
وزن هر کدام از ورق های تولیدی بر حسب، طول، عرض و ضخامت متفاوت است که به عنوان نمونه یک ورق آهنی با عرض 2000 و طول 6000 همراه با ضخامت 8 میلی متر دارای وزن تقریبی 768 کیلوگرم می باشد.

بازار عرضه ورق آهنی

انواع ورق های آهنی تولید شده در شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بازار آهن آلات شهرهای مختلف از جمله تهران عرضه می شوند. قیمت ورق آهنی آجدار بر حسب کیلوگرم و وزن ورق ها محاسبه می شوند و معمولاً در بازار تهران و خرید به صورت عمده، قیمت ها پایین تر و مناسب تر می باشند. عرضه آهن و دیگر محصولات آهنی مانند ورق آجدار از طریق نمایندگی های مجاز نیز صورت می گیرد که همیشه قیمت های مناسب تری حتی پایین تر از قیمت بازار تهران ارائه می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما