عرضه کلی کنسانتره سنگ آهن زنجان

عرضه کلی کنسانتره سنگ آهن زنجان به صورت مستقیم و بدون واسطه می تواند قیمت این محصول را تا حد زیادی کاهش دهد. از سوی دیگر همواره خرید این محصول به صورت عمده هم قیمت آن را تا حد زیادی برای تان کاهش خواهد داد.‌ 

عرضه کلی کنسانتره سنگ آهن زنجان

مزایای استفاده از کنسانتره سنگ آهن اسفنجی

مزایای استفاده از کنسانتره سنگ آهن اسفنجی آهن یکی از فلزاتی است که در صنایع امروز نقش ویژه ای دارد. این آهنی که به این حالت در آمده است در واقع نوعی سنگ بوده که در طبیعت یافت می شود. به بیان دیگر کانی های موجود در معادن سنگ حاوی مقادیری از آهن هستند که با استفاده از فرایندهای فیزیکی و شیمیایی در کارخانه های فولادسازی فراوری می شوند.

اهمیت آهن به قدری زیاد است که برخی از جامعه شناسان بر این اعتقادند که آغاز گر انقلاب صنعتی در اروپا با استفاده از همین آهن صورت گرفته است. به صورت کلی باید گفت تولید کنسانتره آهن به صورت زیر فرآوری می شود که در اینجا به صورت مختصر به آن پرداخته خواهد شد.

سنگ‌آهن دانه‌بندی به شکل خشک و بدون آب ساخته می شود. پس از آن از شیوه‌های جدایش فیزیکی (به روش مغناطیسی) سنگ‌آهن با عیار بالا را از باطله هایی که عیاردارند تفکیک می شوند. سنگ‌آهن دانه ‌بندی به خاطرعیارکم، در سیستم احیای مستقیم کاربرد ندارد ولی در کوره بلند می‌توان آن را بکار برد. در کنسانتره ها عیارمتوسط سنگ‌آهن کم می باشد و میزان عناصر از حد قابل قبول بیشتر است.

به همین خاطر برای افزایش عیار از شیوه های پیشرفته‌تر و مسیر پیچیده‌تری کنسانتره را می سازند. از سوی دیگر باید گفت فرآوری سنگ آهن دارای مزایای زیادی است که در زیر به آنها اشاره خواهد شد.

  • کنترل و افزایش عیار آهن موجود در سنگ
  • فرم دهی و یکپارچگی داخلی سنگ
  • حذف عناصر مضر و ناخالص از درون سنگ

از سوی دیگر می توان گفت با این کار تا حد زیادی از هزینه های ذوب و مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد و همچنین تا حد زیادی نیز از هزینه های تصفیه و آلودگی هوا نیز کم خواهند کرد. 

خرید بی واسطه کنسانتره سنگ آهن زنجان

خرید بی واسطه کنسانتره سنگ آهن زنجان همان گونه که در بالا اشاره شد سنگ آهن از جمله فلزات است که جهان کنونی را بدون استفاده از آن قابل تصور نیست. از اینرو استفاده از کنسانتره سنگ آهن در تمام صنایع دارای کاربردهای زیادی است‌‌‌. از اینرو خرید کنسانتره سنگ آهن مستقیم و بدون واسطه می تواند قیمت نهایی آن را تا حد بسیار زیادی برای شما کاهش دهد. 

کنسانتره سنگ آهن اسفنجی برای صنایع ذوب از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده و باعث کاهش هزینه می گردد زیرا مواد مضره و مزاحم آن گرفته شده است که از این رو هزینه انرژی و زمان کمتری از کارخانجات صرف فرایند ذوب می شود. از سنگ آهن برای تولید انواع گندله آهن، آهن اسفنجی و سایر محصولات فلزی به استفاده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما