عرضه کننده آهن اسفنجی عمده

عرضه کننده آهن اسفنجی عمده و مستقیم و با حذف واسطه ها این محصول را در اختیار مشتریان قرار می دهد و روانه بازار می کند. با توجه به اینکه این نوع از آهن کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارد قیمت آن متناسب با کیفیت آن است و عرضه آن به شکل مستقیم موجبات فروش بسیار خوب و سود آوری عالی را ایجاد نموده است. برای کسب اطلاعات جامع تر می توانید با برقراری تماس با وب سایت از راهنمایی و مشاوره واحد فروش بهره مند شوید. 

عرضه کننده آهن اسفنجی عمده

کاربرد های آهن اسفنجی چیست؟

کاربرد های آهن اسفنجی چیست؟ آهن اسفنجی از یک منبع فوق العاده انرژی برخوردار است و در صنعت فولاد در ایران استفاده زیادی دارد. آهن اسفنجی یا دی آر آی یک نوع بریکت است که برای تردد آسان که دارای ایمنی باشد استفاده می شود و در اموراتی که نیاز به حمل و نقل دارد کارآیی گسترده ای دارد. زمانی که در صنایع فولاد قصد تولید فولاد خام و همچنین آهن را دارند این ماده به کار گرفته می شود و به نوعی باید گفت مناسب ترین ماده در قیاس با ضایعات آهن به شمار می آید. 

این نوع آهن کیفیت کار را در انجام فلزکاری بالا می برد و فاقد هرگونه مواد زائد است  ضمن اینکه خاصیت خنک کنندگی که دارد بسیار مناسب استفاده در کوره ها و واحدها است. با حذف ضایعات آهن و به کار گیری آهن اسفنجی می توان برای فولاد فرآوری شده  آن را به کار بست. این ماده در کوره برقی نیز کاربرد خوب و قابل توجهی دارد. نرمه آهن اسنفجی قابلیت به کار گیری در لنت ترمز ماشین را  دارد و در صنعت ماشین سازی بسیار کار آمد است.

قیمت خرید آهن اسفنجی عمده

قیمت خرید آهن اسفنجی عمده قیمت خرید آهن اسفنجی عمده و مستقیم به مراتب بسیار کمتر از قیمت آن در بازار است و توزیع آن در قالب عمده و مستقیم و با حذف واسطه ها فروش بسیار خوبی را برای صاحبان تولید و خرید مقرون به صرفه ای را برای مشتریان و خریداران فراهم نموده است. کشور ایران و هندوستان تنها دو کشوری هستند که آهن اسفنجی را در تولید انبوه با قیمت عمده روانه بازار های داخلی و خارجی می کنند.

 این محصول دارای یک نوع دسته بندی است که ساختار و کاربرد آن را مشخص می کند.مزایای بسیار خوبی که این آهن دارد توجه بسیاری از مشتریان را در بازار به خود معطوف نموده است و قیمت مناسب آن مزید بر علت شده و فروش خوبی رقم می خورد. قیمت روز این محصول در بازار آزاد و همچنین در بازار بورس از طریق اعلان کارخانه های تولیدی تعیین و مشخص می گردد. 

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما