عرضه کننده آهن قراضه سبک درداخل کشور

آهن قراضه سبک در کشور از فروش بسیار بالایی برخوردار است. آهن قراضه در واقع همان تولیدات معیوب و ضایعات چدنی و فولادی بوده که قابل مصرف نیستند و در صنایع فولادی پس از ذوب در کوره تبدیل به شمش می شوند. فروش این ضایعات توسط عرضه کنندگان آهن آلات در سراسر کشور انجام می شود. ضایعات آهن قراضه علاوه بر آنکه در شهرک های صنعتی اطراف محل زندگی افراد یافت می شود، توسط برخی از دوره گردان و جمع کنندگان بازیافت نیز جمع آوری می گردد.

عرضه کننده آهن قراضه سبک درداخل کشور

معرفی انواع آهن قراضه سبک باکیفیت

معرفی انواع آهن قراضه سبک باکیفیت

یکی از مهمترین منابع شارژ کوره های فلزی در صنایع فولاد انواع آهن قراضه ها هستند. آهن قراضه که در اصطلاح عامه آن را ضایعات آهن نیز می نامند شامل مواردی بوده که قابلیت بازیافت داشته و البته بازیافت آنها صرفه اقتصادی دارد. به طور کلی می توان گفت مواد دور ریخته شده در صنایع ساختمان سازی و حتی خودروسازی جزء ضایعات آهن به حساب می آیند.

در یک تقسیم بندی فیزیکی ضایعات فلزی را بر اساس دانسیته آن به 4 دسته تقسیم می کنند.

  1. آهن قراضه سبک 1 و 2
  2. آهن قراضه متوسط 1 و 2
  3. آهن قراضه سنگین 1 و 2
  4. آهن قراضه ویژه

آهن قراضه سبک باکیفیت بین 0.5 تا 0.8 تن وزن مخصوص دارد و حداقل میزان آهن موجود در آن در حدود 97 درصد است. آهن قراضه های سبک شامل انواع لوازم موتوری سبک و در برخی موارد سنگین، انواع تسمه های آهنی، ریل های قطار، انواع چرخ دنده ها، آهن آلات مورد استفاده در وسایل برقی و… می باشد.

استفاده از آهن قراضه سبک باکیفیت علاوه بر کاهش آلودگی هوا، صرفه جویی در مصرف انرژی را تا 70 درصد افزایش می دهد. ضمن آنکه به حفظ محیط و کاهش آلودگی های زیست محیطی کمک شایانی می کند.

خرید آهن قراضه سبک به صورت عمده

خرید آهن قراضه سبک به صورت عمده

برای خرید آهن قراضه سبک به صورت عمده می توانید به مراکزی مراجعه کنید که انواع بازیافت های آهنی را به صورت یکجا جمع آوری می کنند. در این مراکز انواع قراضه سبک با کیفیت های مختلف موجود است. کارخانه های فولاد برای تولید شمش نیازمند خرید قراضه های سبک هستند و از این رو عمده ترین مشتریان این مراکز محسوب می شوند.

قراضه های سبک آهن معمولا به سه روش عمومی، خانگی و صنعتی جمع آوری می شوند.

آهن قراضه سبک را می توان از ضایعات فلزی لوازم خانگی، بسته بندی مواد غذایی، ضایعاتی که در امکان عمومی به دور انداخته می شود و همچنین ضایعات ایجاد در صنایع فولادی پس از تولید نهایی تامین کرد.

برای خرید آهن قراضه سبک می توانید با خود تولیدکنندگان فولاد هم مذاکره کنید. بخشی از تولیدات این کارخانه ها به ضایعات آهن اختصاص دارد که با خرید مستقیم آنها می توانید هم هزینه کمتری پرداخت کنید و هم به صورت عمده سفارش آهن قراضه سبک را بدهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما