عمده فروشی شلاکه آهن

در صنعت فولاد سازی ضایعات زیادی تولید می شود که هر کدام شکل و ساختار مختص به خود را دارند و برای ساخت سازه های مختلف استفاده می شوند. شلاکه آهن جز مهمترین ضایعات بدست آمده در فرآیند تولید است که درصد خلوص بالایی دارد و می توان با حرارت دادن آن را به شکل های مختلف تبدیل کرد. عمده فروشی با فروش شلاکه آهن به صورت عمده سعی می کند تا محصول را با نرخ مناسب تری به دست مصرف کنندگان برساند و از این طریق نیاز آنها را برطرف سازد.

عمده فروشی شلاکه آهن

شلاکه آهن چه کاربردی در صنعت دارد؟

شلاکه آهن چه کاربردی در صنعت دارد؟ شلاکه آهن در صنعت کاربردهای زیادی دارد و می توان از آن برای تولید نبشی، میلگرد، سازه های فولادی و … استفاده کرد. در واقع شلاکه از ضایعات آهنی می باشد که در صنایع برای تنظیم میزان کربن برای کالای فولادی تولید شده استفاده می گردد. استحکام زیاد آن باعث شده تا در مقابل حرارت و رطوبت هم دوام زیادی داشته باشد.

شلاکه ها در ساخت شمش آهن نقش مهمی دارند و ریختن آنها در کوره و ذوب شدن می توانند شمش های مستحکمی را تولید کنند که سود خوبی هم دارد. شلاکه ها برای بالا بردن میزان درصد آهن و یا کاهش از درصد کربن برای تولید آهن اسفنجی استفاده می گردد.

این کار در کارخانه های ذوب انجام می گیرد که با ذوب این شلاکه ها به تولید آهن با درصد های متفاوت کربن استفاده می شود. شلاکه آهن با درصد های مختلف می باشند. انواع شلاکه ها میزان کربن آن ها بیشتر می باشد به این صورت که شلاکه های ورقه ای نسبت به شلاکه های کلوخه ای قابلیت چکش خواری بیشتری دارند.

پخش انبوه شلاکه آهن

پخش انبوه شلاکه آهن پخش شلاکه آهن به صورت انبوه سود زیادی به همراه دارد. کارخانه تولید شلاکه برای اینکه بتواند این سازه ها را در کمترین زمان و با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برساند نیاز به مراکز پخش و توزیع دارد.

تا با افتتاح آن ها در شهرهای مختلف کشور شرایط خرید را برای مصرف کنندگان در هر جایی که باشند حتی مناطق پرت و دور افتاده راحت و سریع تر کند و هم اینکه خود با فروش بیشتر به سود بالاتری دست پیدا کند و بتواند پیشرفت زیادی داشته باشد.

تولیدی به عنوان اولین و برترین توزیع کننده شلاکه به بازار است و توانسته محصولات خود را در کمترین زمان به دست مصرف کنندگان برساند.‌ وجود این مراکز پخش به تولیدی کمک کرده تا فروش بیشتری را در بازار تجربه کند که این امر خود زمینه ساز تولید بیشتر می شود و سود زیادی هم برای تولیدی به همراه دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما