عمده فروش میلگرد پی در کشور

  1. برای پی ریزی ساختمان های کوچک و بزرگ باید از میلگرد هایی استفاده کرد که مختص پی ریزی هستند. تولید کننده عمده فروش میلگرد پی در کشور شناخته می شود که همواره بهترین و با کیفیت ترین نمونه ها را در اختیار مصرف کنندگانی مانند شرکت های ساختمانی قرار می دهد. این عمده فروش سابقه زیادی در این زمینه دارد و توانسته است طی سال های فعالیت خود اعتبار زیادی را در بازار ها به دست بیاورد. فروش های عمده در کل با قیمت های مناسب تری همراه هستند از این رو طرفداران بیشتری هم دارند. 

عمده فروش میلگرد پی در کشور

انواع سایز استاندارد میلگرد

انواع سایز استاندارد میلگرد میلگرد ها دارای سایز های مختلفی هستند که هر یک برای ساخت بخشی از ساختمان کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می گیرند. از این سایز ها می توان به میلگرد سایز ۱۰، ۱۲، ۱۶، ۲۰، ۲۵، ۳۲، ۴۰ و ۵۰ میلی متر اشاره کرد. این سایر ها را می توانید در این سایت به همراه شکل خود میلگرد مشاهده نمایید.

میلگرد ها اصولا در دو نمونه ساده و آجدار تولید می شوند که هر یک دارای مشخصات و کاربردی هستند، هر چه ضخامت این میلگرد ها کمتر باشد برای فعالیت های عادی کاربرد دارند و هر چه ضخامت ها بیشتر باشد برای فعالیت های سنگین تر مانند ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. 

با شناخت انواع سایز استاندارد میلگرد ها می توانید به این سایت هم مراجعه کنید و از متخصصان پرس و جو نمایید. در بازارها استاندارد ترین سایز سایز ۴۰ می باشد که بیشترین حجم مصرف را به خود اختصاص داده است. 

قیمت روز میلگرد پی چقدر است؟

قیمت روز میلگرد پی چقدر است؟ قیمت میلگرد کف پی براساس سایز و مدل ساده یا آجدار بودنش مشخص می شود و در زمان خرید در اختیار شما قرار می گیرد. این قیمت ها رپزان در حال تغییر هستند که دلیل این امر شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه می باشد. البته بدانید که تورم ها هم سالانه در نرخ ها تاثیر مستقیم می گذارند و آنها را افزایش می دهند از این رو شما باید هر زمان که قصد خرید دارید استعلام جدید دریافت کنید. 

بهترین میلگرد پی براساس مواد مصرفی، مدل و کاربردی که دارد تعیین می شود. این قیمت ها را می توانید در این سایت مطالعه کنید و پس از اطلاع از آنها متناسب با بودجه ای که دارید خرید خود را انجام بدهید. مناسب بودن نرخ این میلگرد ها و بالا بودن کیفیتشان باعث شده تا توان خرید مشتریان افزایش پیدا کند و استقبال آنها از این میلگرد ها بیشتر شود. مسلما افزایش حجم فروش رید این محصول سبب بالا رفتن تولیدات آنها هم می گردد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما