فروشنده آهن اسفنجی سیرجان با قیمتی شگفت انگیز

یکی از عمده ترین، با کیفیت ترین، مدرن ترین نوع محصولات فولادی آهن اسفنجی سیرجان نام دارد که در استان کرمان با وجود دستگاه های صنعتی نوین و نیز وجود متخصصین و مهندسین صنعت و نیز وجود نیروی انسانی با تجربه و خلاق در این زمینه می باشد که دارای کاربردها و خواص زیادی در نوع خود می باشد.

فروشنده آهن اسفنجی سیرجان با قیمتی شگفت انگیز

مشخصات آهن اسفنجی سیرجان ممتاز

مشخصات آهن اسفنجی سیرجان ممتاز

همچنین آهن اسفنجی سیرجان ممتاز و درجه یک نقش بسیار مهمی را در صنعت ریخته گری ایفا می نمایند که باعث پیشرفت و توسعه در این زمینه شده و نیز جایگزین مناسبی برای ضایعات آهن می باشد که می توان درصد بسیار بالایی از مواد اولیه جهت تامین ذوب مورد نیاز واحدهای فولاد سازی را به جای استفاده از ضایعات، از طریق آهن اسفنجی تامین نمود.

این نوع محصولات عمده دارای ویژگی های خاصی در نوع خود می باشند که  منبعی با عیار بالا برای ساخت آهن و فولاد می باشد که از بازیافت کانی آهن طبیعی یا فرآوری شده بدون رسیدن به دمای ذوب بدست می آید که این محصول بعد از فرایند تولید به سه شکل مختلف به صورت اسلب، شمش و میلگرد مورد استفاده قرار می گیرند در کل این محصول از احیای مستقیم سنگ آهن بدست می آید که دارای کاربردهای زیادی است و از مهمترین کاربردهای آهن اسفنجی می توان در ریخته گری اشاره نمود که مداوم صنعت فولاد می باشد.

این نوع محصولات عمده با وجود شرکت های تولیدی و نیز نیاز مشتریان و تعداد سفارشات بالا در تناژ بالا باعث شده که این محصولات از پیشرفت و توسعه زیادی برخوردار باشد. 

تضمین قیمت خرید آهن اسفنجی سیرجان

تضمین قیمت خرید آهن اسفنجی سیرجان

امروزه شرکت ها و کارخانه جات تولیدی زیادی در سراسر کشور فعال هستند که توانسته اند تعداد زیادی از این نوع محصولات  را با کیفیتی مرغوب تولید و نیز با قیمت مناسب به صورت عمده روانه بازارهای داخلی و خارجی نمایند که از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

همچنین خریداران زیادی در این زمینه تلاش می کنند که بهترین و با کیفیت ترین محصول را از درب کارخانه های تولیدی با قیمت مناسب و ارزان بدون واسطه به صورت عمده خریداری نمایند که خرید آهن اسفنجی سیرجان از این گونه محصولات است که خرید به این روش ارزان تر و نیز مقرون به صرفه تر می باشد.

شرکت های تولیدی زیادی در اکثر شهرهای صنعتی ایران از جمله: اصفهان، شیراز، کرمان، مشهد، زنجان، کرمانشاه و دیگر شهرها وجود دارند که در این زمینه پیشرفت های زیادی داشته اند و نیز توانسته اند محصولاتی با کیفیت عالی را به اکثر کشورهای خارجی صادر نمایند که صادرات باعث پیشرفت و توسعه در اقتصاد کشور گردیده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما