فروشنده انواع ته پاتیل فولادی صادراتی

• بازیابی ضایعات فلزی موجود در طبیعت، نه تنها موجب حفاظت از محیط زیست می شود. بلکه پس از بازیافت بعنوان ماده ی اولیه تولید فولاد هم بکار می رود، و در تولیدات مجدد فولاد شرکت می نماید.

• ضایعات فلزی پس از بازیافت، بعنوان مواد اولیه به کارخانه های تولیدی فولاد روانه می شوند. این کارخانه ها از کوره های برقی تشکیل شده اند. پس از انتقال ضایعات به کارخانه ها،آنها را بصورت نیمه تمام ذوب می کنند، که این فراورده ی بدست امده ته پاتیل فولادی صادراتی نام دارد. که پس از تولید آن را به دست فروشندگان بازاری می رسانند.

فروشنده انواع ته پاتیل فولادی صادراتی

مشخصات مهم ته پاتیل فولادی عیار بالا

مشخصات مهم ته پاتیل فولادی عیار بالا •ته پاتیل فولادی ضایعاتی مترادف بهره وری در مجتمع های صنعتی ترنیوم، می باشد. که به دلیل گذشت زمان در استفاده کردن از آن و همچنین به دلیل باقی مانده از سایر فرآیند های صنعتی غیر قابل استفاده می باشد. ولی زمانی که آن در کوره های موجود ذوب می کنند و ورقه های فولاد جدید می سازند، قابل استفاده می باشند.

• اسلب های تولید شده ماهیانه چیزی حدود دوازده درصد افزایش می یابد که حاصل همین قراضه ها بازیافت شده می باشد.

‌‌• نمی توان تنها مزیت استفاده از قراضه ها ، را افزایش بهره وری از آن دانست، چراکه دارای مزیت های دیگری از جمله: کاهش انتشار دی اکسید کربن، آب، انرژی، زغال سنگ، سنگ اهک، و مواد تجدید ناپذیر دیگر می باشد.و این مزیت ها برای محیط زیست بسیار مفید می باشند.

• بازیافت مجدد قراضه ها و زباله ها و همچنین محصولات جانبی داخلی و خارجی باعث پایداری در استفاده از این موارد می شود.

• کیفیت پایین و نامناسب بعضی از قراضه های آهن و تجهیزات، باعث شده است که از رده ی تولیدات خارجی، خارج ‌شوند. یعنی این قراضه ها از عیار پایین برخوردار می باشند، و باید از ته پاتیل عیار بالا، یا کالاهای منسوخ از جمله تیر ها، تجهیزات، لوله ها، پروفیل های فلزی و ریخته گری استفاده نمایند.

تولید کنندگان ته پاتیل فولادی صادراتی

تولید کنندگان ته پاتیل فولادی صادراتی • همان طور که گفتیم تولید ته پاتیل فولادی در کوره های برقی مخصوص، صورت می گیرد.

• اهمیت بالا در تولید این محصول باعث شده است، که تولید کنندگان بیشترین دقت و توجه را هنگام تولید بکار ببرند، تا بتوانند یک محصول با مرغوبیت بسیار بالا و با کیفیت مناسب تولید نمایند. و به این صورت اعتماد و نظر مشتریان را به سوی خود جلب می کنند و همچنین یک کسب درامد خوب را از این راه بدست اورند.

• فروش این محصولات به دوصورت امکان پذیر می باشد، یکی بصورت حضوری و دیگر انلاین، که شما می توانید از طریق دومی و با گرفتن تماس با ما، محصول خود را ثبت سفارش نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما