فروشنده انواع تیرآهن 14 سبک

فروشنده ها، تیرآهن 14 سبک و محصول های مشابه آن را با کیفیت بالا و در سطح استاندارد های بین المللی IPE تولید می کنند که وزن آن ها با یک دیگر متفاوت بوده و در نتیجه قیمت آن ها نیز با یک دیگر متفاوت می باشد.

فروشنده انواع تیرآهن 14 سبک

خصوصیات قابل توجه تیرآهن پلیمری

خصوصیات قابل توجه تیرآهن پلیمری امروزه کارخانه ها به تولید تیر آهن های پلیمری می پردازند به طوری که این محصول از مهم ترین پروفیل های ساختمانی محسوب شده و دارای کارایی و کاربرد های گوناگونی می باشد.

هم چنین از خصوصیت های مهم تیرآهن پلیمری می توان به ابعاد و اندازه های گوناگون آن ها اشاره که دارای ضخامت های متفاوتی بوده و با توجه به میزان دوام و استحکام آن ها صنایع گوناگونی هم چون پل سازی، سد سازی، برج سازی و در قسمت های داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

یکی از مزیت های اصلی این تیر آهن ها را می توان به قابلیت اتصال آن ها و چندین قطعه به یک دیگر اشاره کرد که در سازه های ساختمانی به نسبت بتن و محصول های مشابه فضای بسیار کمتری را اشغال خواهد کرد.

شرکت ها معمولا تیر آهن های پلیمری را به عنوان محصول از پیش ساخته عرضه می کنند و به همین دلیل می توان این سازه ها را به راحتی و با سرعت بیشتری نصب کرد و همین عامل موجب تسریع در اجرا عملیات های عمرانی خواهد شد که یکی از مزیت های اصلی آن ها محسوب خواهد شد.

یکی مواردی که در استفاده از این تیر آهن ها باید مورد توجه قرار گیرد تاثیر دمای محیط بر آن ها خواهد بود به گونه ای که با افزایش دمای محیط در اثر شرایط جوی میزان مقاومت و به عبارت دیگر استحکام این سازه ها کاهش پیدا می کند.

زمانی که در عملیات های عمرانی چندین تیر آهن را به یک دیگر متصل می کنند، این کار توسط پرچ و پیچ انجام خواهد شد و علاوه بر این از دیگر خصوصیت های این محصول می توان به ویژگی ساختاری آن ها اشاره کرد که دارای کمانش خواهند بود.

خرید ارزان انواع تیرآهن 14 سبک

خرید ارزان انواع تیرآهن 14 سبک مشتری ها خرید تیرآهن ۱۴ و انواع دیگر را به صورت مستقیم از کارخانه های تولید کننده این محصول انجام می دهند که در این صورت علاوه بر کیفیت خوب، از قیمت مناسب و ارزان آن نیز بهره شوند.

قیمت های این تیر آهن ها به صورت روزانه از طریق صفحه های مجازی در اختیار مشتری ها قرار می گیرد و تیر آهن های پلیمری را معمولا در ارتفاع های ۸۰ تا ۶۰۰ متری می توان مورد استفاده قرار داد که در این صورت باید وزن آن ها نیز مورد توجه باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما