فروشنده انواع میلگرد خرک فونداسیون

این روزها با پیشرفت صنعت ساختمان سازی، نیاز به استفاده از تجهیزات و مصالح مهندسی شده به شدت احساس می شود. یکی از پر کاربردترین مصالح ساختمانی مورد استفاده، میلگرد خرک می باشد. این نوع میلگرد در سایزها و نمره های متنوعی به فروش می رسد و استفاده از آن استحکام ساختمان را تضمین می نماید.

فروشنده انواع میلگرد خرک فونداسیون، این محصول را با قیمت بسیار مناسب و ارزان به مشتریان محترم ارائه می کند. 

فروشنده انواع میلگرد خرک فونداسیون

میلگرد خرک چه کاربردی دارد؟

میلگرد خرک چه کاربردی دارد؟ برای ایجاد یک فونداسیون قوی در پی ساختمان نیاز به استفاده از مصالح مرغوب و همگام با دانش مهندسی روز می باشد. یکی از پر کاربردترین مصالح، بتن مسلح می باشد که توسط میلگرد هایی درون آن پر می شود و مقاومت ساختمان را در مقابل نیرو ها و تنش های مکانیکی و ضربات فشاری و کششی افزایش می دهد. 

در این بین استفاده از میلگرد خرک باعث می شود تا آرماتورهای بالایی و فوقانی را بتوانیم به راحتی با بتن پر کرده و از مقاومت آن مطمئن گردیم. فاصله ی خرک ها با یک دیگر و سایز آن با توجه به سایز آرماتور فوقانی تعیین می شود. به طوری که هر چه ابعاد آرماتور فوقانی بزرگتر باشد، سایز خرک بیشتر می گردد. حداقل سایز خرک، نمره چهارده می باشد. این خرک ها پس از جای‌گذاری با بتن پر می گردند تا سطح فوقانی را بتوان روی آن ها قرار داد. 

خرید انواع نمره میلگرد خرک سازه بتنی

خرید انواع نمره میلگرد خرک سازه بتنی به منظور خرید انواع نمره میلگرد خرک در سازه های بتنی می بایست شناخت کافی از این محصول داشته باشیم تا در انتخاب سایز و نمره دچار مشکل نشویم. خرید میلگرد خرک از آن دسته کارهایی است که پیمانکار می بایست آن را جداگانه خرید نماید و به دلیل آنکه در نقشه های ساختمانی موجود نمی باشد، هزینه آن با فاکتور جداگانه ارائه می گردد. 

این نوع میلگرد در ابعاد و سایزهای مختلف عرضه می شود و محدودیتی در مقدار سفارش وجود ندارد. همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت و تولید آن باعث کیفیت و کارایی مادام العمر آن می گردد. 

با توجه به نوسانات ارز و قیمت ها، آگاهی از از بهترین قیمت یکی از مشکلات خریداران عزیز می باشد که برای رفع این مشکل می توان با اندکی جست و جو و یا تماس تلفنی از آخرین قیمت این محصول با خبر شد. در مورد قیمت ارائه شده جای هیچگونه نگرانی نیست چرا که همواره سعی بر ارائه بهترین قیمت را میان رقبای توزیع کننده این صنعت داشته ایم. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما