فروشنده شلاکه ذوبی در جدیدترین مدل

فروشنده شلاکه ذوبی در جدید ترین مدل این محصول را در کیفیت های متفاوت معرفی می نماید. از شلاکه ذوبی می توان جهت استفاده مجدد در فرایند فولاد سازی استفاده کرد. شلاکه ذوبی آهن در بازار با قیمت های مختلفی مشهود است که مهمترین عوامل تاثیرگذار بر این قیمت ها کیفیت و خلوص آهن است. به عبارت دیگر می توان گفت فرایند های بر روی شلاکه آهن با هدف تمیز کاری و افزایش خلوص محصول انجام می پذیرد که مهمترین نقش را در تعیین قیمت این محصول دارند.

فروشنده شلاکه ذوبی در جدیدترین مدل

معرفی بهترین شلاکه ذوبی ممتاز

معرفی بهترین شلاکه ذوبی ممتاز در راستای معرفی بهترین شلاکه ذوبی ممتاز می توان گفت این محصولات در سه نمونه در بازار به فروش می ‌رسند که شامل موارد زیر می شود:

  1. شلاکه آهن بال میل شده
  2. شلاکه آهن چکش خورده
  3. شلاکه آهن بدون تمیز کاری

کیفیت هر یک از این محصولات با یکدیگر متفاوت است و در راستای تنوع کیفیتی آنها، تنوع قیمت در آنها نیز دیده می‌شود.

قیمت شلاکه آهن، آهن در بازار طبق عوامل مختلف تعیین  می شود که مهمترین عوامل تاثیرگذار در این حیطه کیفیت و درجه خلوص آهن است. همانطور که اشاره کردیم فرآیند های ثانویه برای تبدیل شلاکه قراضه به فولاد تازه و نو، با هدف تمیزکاری و افزایش خلوص محصول انجام می پذیرد که این موارد نقش بسزایی در تعیین قیمت این محصولات دارند.

در بازار طبق این دو شاخص شلاکه های آهن با قیمت‌ های متفاوتی به فروش می ‌رسند که گران ترین آنها شامل شلاکه آهن بال میل شده است و ارزان ترین آنها شلاکه آهن بدون تمیز کاری شده است. استفاده از هر یک از این محصولات برای تولید فولاد در درجه کیفیت های متفاوت استفاده می شود. 

شلاکه های ذوبی در واقع آهن قراضه هایی هستند که به صورت ضایعات تهیه شده اند.

خرید انواع شلاکه ذوبی در بازار داخلی

خرید انواع شلاکه ذوبی در بازار داخلی خرید انواع شلاکه ذوبی در بازار داخلی ایران با قیمت های همواره پایین ‌تر از خرسک آهن انجام می پذیرد. شلاکه آهن در بازار خرید در نمونه های مختلف با عیار های متفاوت معرفی می ‌شود که همان‌ طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم میزان تمیز کاری و افزایش خلوص این محصول روی تعیین قیمت آنها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

شلاکه آهن در گروه ضایعات ذوب در بازار به مشتریان معرفی می ‌شود که می ‌تواند جهت استفاده در فرآیند فولاد سازی مورد استفاده قرار بگیرد. شلاکه آهن برای کارخانه های تولید فولاد از نظر اقتصادی به صرفه هستند و این فعالان می توانند این محصولات ضایعاتی را بخرند و دوباره  با انجام فرآیند های روی آن ها، آنها را به عنوان  فولاد نو بفروشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما