فروشنده عمده میلگرد صنعتی

میلگرد، درحقیقت به فولادی گفته که در بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن مورد استفاده قرار گرفته می شود، به سبب شکل سیم یا آرماتورشکل آن، به آن میلگرد صنعتی گفته می‌شود.

امروزه شرکت های زیادی در رابطه با فروش میلگرد صنعتی تاسیس شده اند که به فروش این محصول می پردازند و علاوه برفروش نیز توانسته اند روش هایی را برای توزیع و صادرکردن این محصول به خارج از کشور ارائه دهند.

فروشنده عمده میلگرد صنعتی

میلگرد صنعتی استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

میلگرد صنعتی استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟ یکی از خصوصیت های خاص میلگرد ها می توانیم به مقاوم و محکم کردن خمیر بتن در برابر نیروی کششی، جنبشی و چرخشی اشاره کنیم تا به این ترتیب باعث جلوگیری از ترک خوردن و شکستگی بتن در هنگام کاربا نیرو های کششی توسط عامل های گوناگونی چون زلزله شود. می شود گفت: کار میلگرد ها محافظت از سازه بوده و باعث ایجاد امنیت ساکنین یک ساختمان می شوند. از اغلب سازه های ساختمانی که تا به حال به دست انسان ساخته شده است، سبب افزایش استحکام و مقاومت بنا در برابر زلزله استفاده می‌شود؛ و اما نکته ای که باعث اختراع میلگرد‌ها شد، نقطه ضعفی در بتن هایی که ساخته میشد بود. در حقیقت بتن‌ ها مقاومت واستحکام بالا در برابر نیروهای فشاری دارند ولی در مقابل نیرو‌های کششی و چرخشی نمی توانند مقاومت چندانی داشته باشند. همین دلیل باعث شد که میلگرد‌ها به وجود آیند و از سازه‌ های ساختمانی در مقابل نیرو‌های کششی محافظت کنند.

در واقع میلگرد‌ها نقش تقویت استحکام بتن را دارند. هنگام زلزله اکثر زمان هایی است که می‌توانیم وجود میلگرد‌ ها را حس کنیم و از وجود آنها در محافظت از ساختمان و ساکنین مطلع شویم، چون سبب افزایش مقاومت کششی بتن می‌شود از شکستن و ترک خوردن آن جلوگیری می‌کند و در آخر باعث می‌شود که ساختمان در برابریک زلزله استحکام زیادی داشته باشد.

فروشگاه بزرگ میلگرد صنعتی

فروشگاه بزرگ میلگرد صنعتی میلگرد ها توسط شرکت ها و کارخانه های ساخت مصالح ساختمانی با ابزار آلات صنعتی ساخته شده و ناظر های کیفی ساختمان سازی به این شرکت ها درخواست میلگرد صنعتی را داده و به تعداد انبوه برای کارگران فرستاده می شود؛ همچنین برخی از شرکت ها دارای فروشندگان و نمایندگان فروشی هستند که این افراد به عنوان فروشنده میلگرد صنعتی که در فروشگاه میلگرد صنعتی کارخانه مشغول به کار هستند.

امروزه شرکت های زیادی در رابطه با فروش این محصول تاسیس شده اند که به فروش این محصول می پردازند و علاوه بر فروش توانسته اند روش هایی را برای توزیع و صادرکردن این محصول ارائه دهند؛ و شما می توانید از طریق همین وب سایت برای خرید میلگرد صنعتی اقدام کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما