فروشنده عمده گندله سنگ آهن

گندله سنگ آهن یکی از مواد اولیه لازم برای کوره های بلند در صنایع ذوب آهن جهت تولید آهن و فولاد می باشد. این محصول از درجه خلوص نسبتا بالایی برخوردار است و کارخانه های تولید فولاد از مشتریان دایمی این محصول هستند که در تناژ بالا آن را نیاز دارند.
فروشنده گندله سنگ آهن اقدام به ارائه عمده آن با کیفیت عالی و درجه خلوص مناسب نموده است و خریداران از سراسر کشور می توانند با نرخ پایین آن را سفارش داده تا در اسرع وقت با وسیله نقلیه ارزان در آدرس مورد نظر به آنها تحویل داده شود.

فروشنده عمده گندله سنگ آهن

همه چیز درباره گندله سنگ آهن

همه چیز درباره گندله سنگ آهن در این محصول علاوه بر آهن ترکیباتی چون فسفر، گوگرد، اکسید آلومینیوم، اکسید آهن و اکسید سیلیسیوم وجود دارد که روی هم رفته حدود ۵ درصد از این محصول را شامل می ‌شوند و قابل استحصال نیز می باشند.

جهت تولید گندله خام معمولاً از نرمه آهن استفاده می شود که دارای مش حدود ۴۵ میکرون می باشد که در ترکیب با محلول های تر کننده گلوله های کوچکی در دستگاه گندله ساز تولید می ‌شود که به گندله خام معروف هستند. هنگام تولید این محصول ترکیباتی همچون هیدروکسید کلسیم به آن اضافه می ‌شود که باعث ایجاد خاصیت متالوژیکی مکانیکی در گندله می شود.

حدود ۸۰ درصد این محصول دارای سایز ۸ تا ۱۶ میلی متر است و میزان تخلخل موجود در این عنصر ۱۹ تا ۲۴ درصد می باشد. آیتم های مختلفی بر قیمت این محصول تاثیرگذار هستند که از جمله آنها می ‌توان به میزان آهن موجود در این محصول اشاره کرد علاوه بر این هر چه تخلخل موجود در این محصول بیشتر باشد سرعت ذوب بیشتر می ‌شود و انرژی کمتری برای این کار صرف می گردد به همین دلیل از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.

مرکز تولید گندله سنگ آهن

مرکز تولید گندله سنگ آهن مرکز تولید گندله سنگ آهن بهترین این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب تولید و آن را ارائه کرده است. خریداران این ماده بسیار مهم در صنعت تولید آهن و فولاد می ‌توانند به طور مستقیم و بدون نیاز به مراجعه حضوری از همین وب سایت با این مرکز ارتباط برقرار کنند.
انواع مختلف این محصول در بخش محصولات سایت ارائه شده است و خریداران می توانند از میان گزینه های مورد نظر موجود گندله مورد نظر را تنها با چند کلیک و ثبت نهایی سفارش در قسمت فروش سایت خریداری کنند.

این مرکز برای خریداران عمده قیمت مناسب تری در نظر گرفته است و کسانی که به صادرات این محصول در تناژ بالا مشغول هستند می ‌توانند از قیمت پایین این مرکز برای کسب سود بیشتر و بازاریابی بهتر در بازارهای خارجی استفاده کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما