فروشنده معتبر اسلب فولادی هرمزگان پرعیار

فروشنده معتبر اسلب فولادی هرمزگان پرعیار، محصولاتی درجه یک و کاربردی را عرضه می کند. این نوع از فلزات در صنایع مختلفی‌ کاربرد دارد و در همین حال، یک محصول صادراتی به شمار می رود. خرید اسلب فولادی را بازرگانان می توانند از بهترین عرضه کننده انجام دهند. این کار سبب می شود تا با قیمت های کمتری اسلب فولادی پرعیار را به دست آورند. اما در ادامه پیرامون موضوع بیشتر توضیح خواهیم داد.

فروشنده معتبر اسلب فولادی هرمزگان پرعیار

معرفی بهترین اسلب فولادی پرعیار

معرفی بهترین اسلب فولادی پرعیار می خواهیم به معرفی بهترین اسلب فولادی پرعیار در این بخش بپردازیم. SLAB نام انگلیسی این محصول است و در بین صنعتگران به تختال نیز مشهور می باشد. آن را بر خلاف سایر محصولات دیگر، به شکل مستطیلی می سازند. روند تولید آن نیز به صورت مستقیم از طریق ریخته گری مداوم یا غیر مستقیم از نورد گرم است.

آنها سطحی مقطعی دارند و به مانند بیلت و بلوم مربعی نیستند. ضخامت ‌شان نیز به 230 میلی متر می رسد. عرض های گوناگونی دارند که می شود به 1.25 متر اشاره کرد و از نظر طولی هم به 12 متر می رسند. از چنین فلزاتی عموماً در کارخانه های تولید فولاد و غیره شرکت های دیگر استفاده می نمایند.

اما نوع پرعیار ویژگی های زیادی دارد و ما تنها در زیر به چند مورد با اهمیت یک کالای خوب اشاره می کنیم:

  • آنها باید عاری از هرگونه ترک خوردگی باشند.
  • روی سطح شان صاف بوده و جوش خوردگی دیده نشود.
  • نباید پوسته داشته باشند.
  • دارای حفره انقباضی نباشند.

با در نظر گرفتن این مسائل، می توان اسلب هایی را تهیه کرد که هیچ عیبی در آنها وجود ندارد. نوع فولادی به دلیل بافت بسیار سختی که دارا می باشد، ضد زنگ است و به همین جهت، کاربرد زیادی دارد.

خرید انواع اسلب فولادی هرمزگان

خرید انواع اسلب فولادی هرمزگان برای خرید انواع اسلب فولادی هرمزگان به مرکزی مراجعه نمایید که محصولات را با کیفیت تضمین شده ارائه می دهد. از سوی دیگر، این نوع از فلزات به شکل استاندارد ساخته می شوند و طبعاً موارد کاربردشان نیز زیاد است.

از جانب دیگر، خرید چنین کالاهایی به دلیل شرایط کاربردی خاصی که دارند، اصولاً عمده انجام می شود. بیشتر هم شرکت های تولید کننده و همینطور بازرگانانی که محصولات را صادر می‌ کنند، به این شکل اسلب ها را به دست می آورند.

اما ما می خواهیم برای شما راه ساده تهیه بهترین اسلب فولادی را نشان دهیم تا این فلزات را بدون اتلاف وقت و در همین حال با قیمت های مناسب بخرید. این سایت، فروشنده ای معتبر به شمار می رود و اسلب های سفارش داده شده را نیز در اسرع وقت، به خریدار می رساند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما