فروشندگان برتر اسلب فولاد در شهر تهران

فولاد آلیاژی از آهن است که در روش تولید کوره های بلند آماده می شود و با وجود معادن فعال سنگ آهن تولید این محصولات در کشور ما به طور عمده انجام می شود. فروشندگان برتر اسلب فولاد در شهر تهران با در نظر گرفتن سطح تقاضای خریداران فعالیت های خود را تنظیم می کننند و اغلب به فروش عمده محصولات می پردازند.

فروشندگان برتر اسلب فولاد در شهر تهران

مشخصات اسلب فولاد درجه یک

مشخصات اسلب فولاد درجه یک در ابتدای کار خوب است تعریف کلی از فولاد بگوییم که این آلیاژ از 95% آهن، 2% کربن و 3% آلیاژ های دیگر تشکیل می شود که این محصولات را در قالب 4 محصول نیمه ساخته که به عنوان فراورده های میانی معرفی می شوند می توان خریداری کرد.

اگر بخواهیم 4 مورد مد نظر را بگوییم اشاره ای داریم به اسلب، شمش، بیلت، بلوم که هر کدام از آنها شکل ظاهری خاص خود را دارند. در اینجا موضوع مورد بحث ما اسلب فولاد است که به صورت مستطیلی با ضخامت 230 میلیمتر و عرض 1/25 متر و طول 12 متر تولید  می شوند.

اسلب را می توان به عنوان مواد اولیه برای تولید ورق فولادی معرفی کرد که با این وجود شاهد تولیدات عمده شان در کارخانه های تولیدی هستیم. لازم به ذکر است که اسلب فولاد را برخی سلب و یا تختال می گویند که اگر با این عناوین مواجه شدید تعجب نکنید و بدانید که منظور همان اسلب فولاد می باشند.

اسلب فولاد را در درجه های کیفی متفاوت می توان تهیه کرد که پرفروش ترین شان اسلب فولاد درجه یک است که به سبب وجود متقاضیان بسیار با تولیدات عمده شان در کارخانه ها مواجه هستیم.

در کشور ما کارخانه فولاد هرمزگان در تولید اسلب فولاد فعال است و علاوه بر تامین نیاز بازار های داخلی شاهد صادرات این محصولات به کشور های خارجی نیز هستیم که سود فراوانی را این محصولات هستیم.

نکات مهم در هنگام خرید اسلب فولاد

نکات مهم در هنگام خرید اسلب فولاد همان طور که اشاره کردیم اسلب فولاد را در درجه های کیفی متفاوت می توان تهیه کرد که با این وجود در موقع خرید باید به نکات بسیاری توجه کرد. در قسمت قبل مشخصات اسلب مرغوب را بیان کردیم و به اندازه های استاندارد اشاره کردیم. بنابراین در موقع خرید این سایز ها باید مد نظر قرار داد.

خرید اسلب فولاد با توجه به کاربرد وسیع آن اغلب به صورت عمده انجام می شود که با این وجود مشتریان می توانند آنها را با پرداخت هزینه کمتری تهیه کنند. روش های مختلفی برای خرید اسلب فولاد در نظر گرفته می شود که امروزه بیشتر شاهد انجام معاملات به صورت آنلاین هستیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما