فروشندگان پوسته اکسید آهن

کارخانه های صنعتی به فروش پوسته اکسید آهن به صورت عمده می پردازند اما باید توجه داشت که اکثر مشتری های خریدار این محصول شرکت های تولید فولاد و آهن هستند که این محصول را به صورت مجدد برای تولید آهن مورد استفاده قرار می دهند.

فروشندگان پوسته اکسید آهن

خصوصیات قابل توجه پوسته اکسید آهن اسفنجی

خصوصیات قابل توجه پوسته اکسید آهن اسفنجی در واقع اکسید آهن اسفنجی همان سنگ آهنی است که با احیای مستقیمی که در آن در حالت جامد ایجاد می شود سبب تشکیل این محصول خواهد شد و امروزه در صنعت از این ماده هب عنوان ضایعات صنعتی یاد می کنند که آن را با استفاده از فرایند ها و مرحله های مختلف و به وسیله گرمای مشخص و معینی به فولاد تبدیل می کنند.

باید توجه داشت که کیفیت های پوسته های آهن با یک دیگر متفاوت بوده و بخش عمده مرغوبیت این محصول به نوع فولاد و آلیاژ تشکیل دهنده آن می باشد که یکی فرایند های مهم و اساسی در ساخت این پوسته های اسفنجی حذف اکسیژن می باشد.

از خصویات مهم این پوسته های اکسید شده می توان به محتوای این محصول اشاره کرد که میزان آهن آن بالا بوده و به همین دلیل برای انجام فرایند فلز کاری به دمای بالا و به عبارت دیگر حرارت زیادی نیاز دارد.

یکی دیگر از خصوصیت های مهم این پوسته ها می توان به استفاده بسیار بالای آن ها در صنایع ریخته گری و فولاد اشاره کرد زیرا این محصول دارای ساختار یک دست و بسیار منسجمی بوده و به همین دلیل دارای جایگزین بسیار مناسبی برای مس، قلع و تنگستن می باشد و هم چنین میزان مواد مضر در آهن و فولاد را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد.

یکی دیگر از مزیت های اصلی پوسته های آهن خالصیت بالای آن ها می باشد که سبب می شود در هنگام جابجایی به میزان بسیار کمی گرد و غبار از خود ایجاد کند و علاوه بر این در لوله ها، مخازن و نقاله ها قابلیت جریان دهی بدون وقفه را خواهد داشت.

معتبرترین مراکز خرید پوسته اکسید آهن

معتبرترین مراکز خرید پوسته اکسید آهن یکی از معتبر ترین مراکز خرید پوسته اکسید آهن سایت های مرتبط با کارخانه های صنعتی تولید این محصول بوده که مشتری ها می توانند با توجه به اطلاع از قیمت، اقدام به ثبت سفارش کنند زیرا قیمت آن به دلیل نوسان های موجود در بازار در حال تغییر است.

امروزه در صنعت به صورت گسترده از این محصول استفاده کرده به طوری که این پوسته ها را جایگزین مناسبی برای قراضه های فولاد می دانند و برای تولید مواد مختلفی کاربرد دارند که برای این کار از کوره های القایی که دارای قوس الکتریکی هستند نیز استفاده می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما