فروشگاه مرکزی بیلت فولادی

صادرات عمده بیلت فولادی ایرانی توسط شرکت ‌های تولید کننده با بهترین شرایط انجام می گیرد. بیلت فولاد ایرانی جزو فرآورده ‌های شرکت ‌های فولاد سازی است که از سطح مقطع ۲۳۰ سانتیمتری مربع برخوردار می باشد و این محصول بیشتر در زمینه های تولید انواع میلگرد و سیم مورد استفاده قرار می‌ گیرد و از بازار فروش گسترده ای برخوردار می باشد. فروشنده بیلت فولادی آماده ارائه بهترین محصولات به سراسر کشور است.

فروشگاه مرکزی بیلت فولادی

آشنایی با مشخصات بیلت فولادی

آشنایی با مشخصات بیلت فولادی بیلت فولادی دارای کاربرد های بسیار زیاد در صنایع تولید انواع میلگرد و سیم می باشد و بر مبنای همین امر با روش‌ های مختلف تولید می ‌گردد یکی از مهمترین فرآیند های تولیدی بیلت فولادی استفاده از روش ‌های کوره بلند است. در این روش در اولین مرحله سنگ آهن بعد از گذراندن پروژه های کلوخه سازی به همراه آهک وارد کوره های بلند می ‌شود و در آنجا بر اثر ایجاد حرارت های مناسب و گذاشتن ساعت ‌ها این محصول به آهن خام یا چدن تبدیل می ‌شود. محصول تولید شده در مرحله بعدی وارد دستگاه های به نام کانورتر می‌ شود و در آن بر اساس انجام فرآیند های مخصوص به فولاد مذاب تبدیل می گردد.

در مرحله بعد ناخالصی های موجود در فولاد مذاب که ممکن است کربن باشد از این محصول استخراج می ‌شوند و در نهایت فولاد مذاب خام و خالص به داخل واحد های ریخته گری فرستاده می ‌شوند. در واحد های ریخته گری این محصولات در درون قالب های مخصوص ریخته می ‌شوند و در مرحله بعد فرآیند پاشیدن آب با هدف خنک کردن این قطعات انجام می ‌پذیرد. در مرحله بعد از خنک شدن فولادی این محصولات به طرح دلخواه برش داده می‌ شوند.

فروشنده عمده بیلت فولادی

فروشنده عمده بیلت فولادی فروشگاه بیلت فولادی انواع این محصولات در سایز ها و طول های مختلف معرفی می ‌شوند تا امکان استفاده از آنها برای تهیه انواع میلگرد وجود داشته باشد. بازار فروش بیلت فولادی همانطور که در مبحث قبلی اشاره کردیم در راستای استفاده در تولید فراورده های فولادی از رونق قابل توجهی برخوردار است و این گستردگی فروش علاوه بر ایران در دیگر کشور ها نیز دیده می ‌شوند زیرا این محصول از نظر اقتصادی صرفه بسیار زیادی داردند. در راستای تقاضا برای خرید انواع بیلت فولادی ایرانی در بازار های بین‌المللی امروزه صادرات این محصولات در تعداد بسیار زیاد انجام می ‌پذیرد. صادرات بیلت فولادی به کشورهای خاصی انجام می‌شود و شرکت ‌های تولید کننده این محصول بر اساس نیاز متقاضیان در این کشور ها نسبت به فروش این محصول اقدام می نمایند و آن را متناسب با نیاز متقاضیان در این بازار ها معرفی می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما