فروش بریکت اهن به صورت عمده

بریکت آهن در واقع محصولی جانبی است که از از تغلیظ نمودن قطعات آهنی غیر قابل کاربرد به دست می آید. در واقع زمانی که سنگ آهن را خالص سازی می کنند و از آن آهن، استخراج می کنند، قطعات کوچکتری ایجاد می شود که دور ریز هستند. به کارگیری این محصولات در سال های اخیر هم در صنعت تولید آهن و هم در صنعت فولاد، رونق زیادی پیدا کرده است. فرآیند بریکت سازی به دو دسته کلی تقسیم می شود.

بریکت آهن در دو نوع بریکت سرد و گرم در بازار موجود است که هر کدام ویژگی و کاربرد خاص خودش را دارد. این محصول توسط کارخانه های متعددی تولید می شود و در مراکز فروش بریکت اهن با بهترین قیمت روز عرضه می گردد.

فروش بریکت اهن به صورت عمده

بریکت اهن ممتاز چه ویژگی هایی دارد؟

بریکت اهن ممتاز چه ویژگی هایی دارد؟ بریکت اهن ممتاز دارای ویژگی های زیر می باشد:

قطعات آهنی با کیفیت بالا که صرفا به خاطر سایز کوچکشان، استفاده نمی شوند، وارد چرخه تولید شده و برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. به زبان ساده تر، بریکت سازی به نوعی بازیافت آهن می باشد.

از دیگر ویژگی های آن، باید به انبار داری راحت اشاره کرد. همچنین مدت زمان طولانی، بدون بروز مشکلاتی مانند اکسید شدن می توان آن را نگهداری کرد. این ویژگی در نمونه های کم کیفیت تر، دیده نمی شود. همچنین خطرات آتش سوزی، در اقلیم های مختلف را به حداقل ممکن می رساند.

از دیگر ویژگی های بریکت آهن ممتاز، این است که قابلیت اضافه کردن سایر مواد به آن هم وجود دارد. این مواد را در واقع، نوع کاربرد و هدف استفاده مشخص می کند. برای مثال در برخی مواقع کربن به آن افزوده می شود و گاهی از عناصر آلیاژی استفاده می نمایند. افزوده شدن مواد، می تواند استقامت بریکت آهنی را تا حد زیادی افزایش دهد.

یکی دیگر از مواردی که باید در مورد این محصول مورد توجه قرار گیرد، این است که می تواند صرفه اقتصادی زیادی داشته باشد. زیرا صادرات آن به کشور های مختلف انجام می شود و سالانه موجب ارزآوری زیادی برای کشور می گردد.

حمل و نقل آسان را نیز باید به خصوصیات بریکت آهن مرغوب افزود. دمای لازم جهت تولید آن حدودا ششصد و پنجاه درجه سانتی گراد برآورد گردیده است.

بریکت آهن بر اساس دمای قطعات آهنی که به عنوان ماده ورودی، در دستگاه مخصوص قرار می گیرد، به بریکت سرد و گرم تقسیم می شود.

بریکت اهن ممتاز دارای ویژگی های زیر می باشد: قطعات آهنی با کیفیت بالا که صرفا به خاطر سایز کوچکشان، استفاده نمی شوند، وارد چرخه تولید شده و برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. به زبان ساده تر، بریکت سازی به نوعی بازیافت آهن می باشد. از دیگر ویژگی های آن، باید به انبار داری راحت اشاره کرد. همچنین مدت زمان طولانی، بدون بروز مشکلاتی مانند اکسید شدن می توان آن را نگهداری کرد. این ویژگی در نمونه های کم کیفیت تر، دیده نمی شود. همچنین خطرات آتش سوزی، در اقلیم های مختلف را به حداقل ممکن می رساند.

از دیگر ویژگی های بریکت آهن ممتاز، این است که قابلیت اضافه کردن سایر مواد به آن هم وجود دارد. این مواد را در واقع، نوع کاربرد و هدف استفاده مشخص می کند. برای مثال در برخی مواقع کربن به آن افزوده می شود و گاهی از عناصر آلیاژی استفاده می نمایند. افزوده شدن مواد، می تواند استقامت بریکت آهنی را تا حد زیادی افزایش دهد. یکی دیگر از مواردی که باید در مورد این محصول مورد توجه قرار گیرد، این است که می تواند صرفه اقتصادی زیادی داشته باشد. زیرا صادرات آن به کشور های مختلف انجام می شود و سالانه موجب ارزآوری زیادی برای کشور می گردد. حمل و نقل آسان را نیز باید به خصوصیات بریکت آهن مرغوب افزود.

دمای لازم جهت تولید آن حدودا ششصد و پنجاه درجه سانتی گراد برآورد گردیده است. بریکت آهن بر اساس دمای قطعات آهنی که به عنوان ماده ورودی، در دستگاه مخصوص قرار می گیرد، به بریکت سرد و گرم تقسیم می شود.

سفارش بریکت اهن با قیمتی مناسب

سفارش بریکت اهن با قیمتی مناسب متقاضیان و خریداران محترم می توانند، سفارش بریکت آهن با قیمت مناسب را به صورت عمده از طریق این سایت ثبت نمایند.

با توجه به اینکه واسطه های فروش به طور کامل از چرخه خرید و فروش کنار می روند، قیمت ها تا حد زیادی کاهش پیدا می کنند.

خریدهای عمده، با تخفیفات ویژه ای همراه هستند. نتیجتا قیمت ها به کمترین میزان خود می رسند.

ایران به عنوان نهمین تولید کننده بریکت آهن اسفنجی در جهان مطرح است. در جهان تنها 9 کشور به فناوری تولید بریکت گرم دست یافته اند و آن را تولید می کنند. و در حال حاضر 17 کارخانه تولید بریکت گرم در دنیا وجود دارد. کارخانه صبا فولاد خلیج فارس که در شهر بندر عباس واقع شده است تنها کارخانه تولید بریکت گرم ایران است. این کارخانه در موقعیت ویژه اقتصادی قرار دارد به انواع حمل و نقل دریایی و راه آهن و معادن سنگ و گندله سازی گل گهر و تجهیزات بارگیری دسترسی دارد. بریکت تولید شده این کارخانه خلوص 98 درصد دارد. بریکت گرم در حقیقت همان آهن اسفنجی است اما با درجه کیفیت بالاتر و شرایط انتقال و ذخیره آسان تر.

هنگامی که آهن اسفنجی تولید می شود قابلیت اشتعال دارد بدین معنی که خود به خود آتش می گیرد از این رو برای جلوگیری از اشتعال آهن اسفنجی زمان حمل و نقل به آن گاز نیتروژن اضافه می کنند تا مشتعل نشود این امر موجب تحمیل هزینه اضافی می گردد. در نتیجه چون حمل و نقل آهن اسفنجی خطرناک است هزینه بیمه آن نیز بیشتر خواهد شد. از این رو هزینه نگهداری و حمل و نقل بریکت نسبت به آهن اسفنجی کمتر بوده و مقرون به صرفه تر است. و خاصیت مهم دیگر بریکت گرم ماندگاری طولانی تر آن می باشد.

چرا بریکت مصرف داخلی کمی دارد؟ زیرا کارخانه فولاد صبا به تمام ظرفیت تولید خود نرسیده است و از طرفی این کارخانه در بندرعباس واقع شده و هزینه حمل و نقل بریکت تا واحد تولیدی زیاد خواهد بود همچنین چنانچه یک واحدی فولادی بخواهد از بریکت استفاده کند شیوه شارژ کوره بریکت با آهن اسفنجی متفاوت است. و در نهایت مهمترین عامل نرخ اضافه تر بریکت نسبت به آهن اسفنجی می باشد.

معرفی بریکت آهن اسفنجی

معرفی بریکت آهن اسفنجی بریکت آهن متناسب با فرآیند تولیدی به ارقامی مانند بریکت گرم، سرد و نرمه دسته بندی می شوند که هر کدام کاربرد و خواص فیزیکی خاص خود را دارند. تولید بریکت نرمه شباهت زیادی با نوع سرد دارد که ماده اولیه تشکیل دهنده آنها غبار ناشی از فعالیت های کارخانه فولادسازی می باشد. با جمع آوری این غبارها و ترکیب آنها با درصد مشخصی از ناخالصی های مدنظر تولیدکنندگان انواع بریکت تولید می شوند. کیفیت بریکت نرمه از نوعی که با شیوه های سرد تولید می شوند پایین تر است اما به علت قیمت مناسب در صنعت فولادسازی استفاده های متعددی دارد.

از مزیت های بریکت نرمه آهن اسفنجی باید به قابلیت حمل و نقل آسان آن اشاره کنیم. به علت داشتن بافتی فشرده و کم حجم جای بسیار کمی را اشغال می کند. همچنین امکان انبار کردن آن برای مدت زمان طولانی به مراتب آسانتر از دیگر انواع بریکت است. قابلیت اکسیداسیون و اشتعال این محصولات بسیار پایین است که جایگزین مناسبی برای انواع سوخت های خطرناک به شمار می آیند. شیوه تولید بریکت نرمه سه نوع مختلف یعنی با استفاده از گازهای طبیعی و زغال حرارتی و روش احیاء مستقیم است که کارخانجات متناسب با هزینه های برآوردی و امکانات در دسترس خود بهترین شیوه را که هزینه پایین تری داشته باشد انتخاب می کنند.

مهمترین مشخصات بریکت آهن

مهمترین مشخصات بریکت آهن مشخصات بریکت آهن از طریق این مجموعه امکان پذیر است. برای خرید سنگ آهن صادراتی شما می توانید به صورت مستقیم مراکز تولید کننده کالا مراجعه نمایید. اگر شما وقت زیادی برای خرید این کالا به صورت حضوری ندارید می توانید کالاهای مورد نیازتان را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری کنید و با خرید غیر حضوری در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. پس از ثبت سفارش در این وب سایت و پرداخت هزینه محصول کالاهای خریداری شده ظرف مدت زمان کوتاه و در اسرع وقت برای شما ارسال شود و شما با خرید اینترنتی و آنلاین می توانید موجب کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهرهای بزرگ شوید.

کاربرد بریکت آهن اسفنجی چیست؟

کاربرد بریکت آهن اسفنجی چیست؟ متقاضیان و خریداران محترم می توانند، سفارش بریکت آهن با قیمت مناسب را به صورت عمده از طریق این سایت ثبت نمایند. با توجه به اینکه واسطه های فروش به طور کامل از چرخه خرید و فروش کنار می روند، قیمت ها تا حد زیادی کاهش پیدا می کنند. خریدهای عمده، با تخفیفات ویژه ای همراه هستند. نتیجتا قیمت ها به کمترین میزان خود می رسند.

خرید بریکت گرم در بازار بر اساس کاربرد بریکت آهن و قابلیتی که دارد تعیین می شود، این محصولات با توجه به کاربردی که دارند به صورت فله و عمده به فروش می رسند و دلیل آن می تواند مزایای استفاده از بریکت آهن اسفنجی کرم پر تولید محصولات مختلف دارد. در بازار جهانی و بین‌المللی بریکت آهن با توجه به کاربرد صادر و وارد می شود و خرید و فروش ب بکن آهن اسفنجی در بازار بسیار زیاد می باشد، زیرا این محصول به عنوان مواد اولیه مرغوب در تولید انواع محصولات در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از آن جایی که کشور ما دارای توجیه اقتصادی می باشد، این محصول در بازار جهانی و بین المللی و حتی بازار داخلی به فروش می رسد. این محصولات از جنس و مواد اولیه مختلف هم تولید می شوند و از آن جایی که بریکت آهن اسفنجی از گردو غبار فولاد و سایر آهن الات تولید می شوند، مواد اولیه و هزینه تولیدی و هزینه متوسط بر روی قیمت گذاری آن ها تاثیر گذار خواهد بود. خرید بریکت گرم آهن اسفنجی درجه یک در بازار بسیار پر رونق و گسترده است.

قیمت روز بریکت آهن در ایران

قیمت روز بریکت آهن در ایران همان طور که اشاره شد تنها بریکت گرم آهن اسفنجی قابلیت حمل و نقل و ارزش تجاری بالایی دارد. ایران به عنوان سومین تولید کننده بریکت گرم در خاورمیانه مطرح است و به دلایلی که در بالا گفتیم این محصول داخل کشور، مصرف چشمگیری نداشته به همین دلیل حجم عمده تولیدات کارخانه صبا خلیج فارش تنها تولید کننده بریکت گرم آهن اسفنجی ایران به خارج از کشور صادر می شود.

این کارخانه در شرایط ویژه اقتصادی قرار گرفته و مشکلی بابت صادرات و حمل و نقل و تامین مواد اولیه برای این کارخانه وجود ندارد. صادرات عمده بریکت اهن اسفنجی که بیش از 98 درصد از حجم تولیدات فولاد صبا خلیج فارس را شامل می شود به کشورهایی نظیر ایتالیا، عمان، مالزی، قطر، عراق و غیره صادر می شود. قیمت بریکت آهن در این مجموعه بسیار مناسب است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما