فروش بلوم فولادی به صورت عمده

 آهن و فولاد از جمله فلزات بسیار مهم در صنایع مختلف هستند. این فلزات در سنگ های آهن معدن ایران به وفور وجود دارند و در کارخانجات ذوب به اشکال مختلف فرآورده های آهنی و فولادی تبدیل می شوند. بلوم فولادی یکی از این انواع اشکال فولاد می باشد که به میزان زیادی برای مصارف مختلف تولید می شود. ویژگی های بلوم فولادی چیست و از کجا می توان آن را تهیه کرد؟

فروش بلوم فولادی به صورت عمده

بلوم فولادی چه ویژگی هایی دارد؟

بلوم فولادی چه ویژگی هایی دارد؟

سنگ آهن پس از انتقال به کارخانه به همراه کک و آهک در داخل کوره تبدیل به آهن خام یا چدن می شود.

آهن خام در کانورتر تبدیل به فولاد مذاب شده و طی فرآیندهایی ناخالصی های آن مانند کربن به وسیله اکسیژن از آن جدا می شوند و به این ترتیب فولاد خام به دست می آید.

فولاد خام مذاب را به مراکز ریخته گری منتقل کرده و در قالب های متفاوتی می ریزند تا انواع اشکال مختلفی از نورد فولاد به دست آید.

برای تهیه بلوم فولادی باید همه این مراحل طی شود و کیفیت مواد اولیه و فرآیندهای انجام شده در کیفیت بلوم تولید شده نهایی نقش زیادی دارد.

بلوم که در اصطلاح به شمشه هم معروف است یکی از این محصولات می باشد که سطح مقطع آن به شکل مربعی یا مستطیلی بوده و در طول های بیشتر از 2 متر تولید می شود. مساحت سطح مقطع این محصول کمتر از 230 سانتی متر مربع می باشد ولی نباید کمتر از 225 سانتی متر مربع باشد.

ویژگی های بلوم از نظر طول، ابعاد و استحکام موجب شده است که این محصول در تولید ریل، ناودانی، تیرآهن، میلگرد و بسیاری موارد دیگر به کار رود.

این محصول دارای استحکام بسیار بالایی است و قدرت تحمل وزن های بسیار بالا را دارد و تحت تاثیر نیروهایی همچون گرما یا سرما و وزن زیاد تغییر شکل نمی دهد.

سفارش بلوم فولادی با قیمتی مناسب

سفارش بلوم فولادی با قیمتی مناسب کارگاه های ریخته گری که در تهیه محصولاتی مانند تیر آهن یا میلگرد و موارد ذکر شده در بالا فعالیت دارند از مشتریان دائمی این محصول به حساب می آیند و باید به یک منبع دایمی و مطمئن از بلوم فولادی دسترسی داشته باشند.

جهت سفارش بلوم فولادی می توانید با کارشناس فروش این محصول ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاع از قیمت سفارش بلوم فولادی و سایر مشخصات این محصول نسبت به سفارش آن اقدام نمایید تا با قیمت مناسب و در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.

فروش این محصول به صورت عمده بوده و می توانید از تخفیف ویژه خرید عمده برخوردار شوید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما