فروش تیرآهن دست دوم

حجم معامله و فروش تیرآهن دست دوم در سایزهای ۱۴، ۱۶ و ۱۸ با توجه به کاربرد گسترده آنها در ساختمان سازی، بالاست. البته نکته ای که مطرح است این است که در اغلب موارد بسته به زیر بنای ساختمان، تیرآهن ها برش خورده و در سایز ۳ الی ۶ متری موجود هستند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش تیرآهن دست دوم با توجه به گسترش استفاده از آنها در ساخت سوله و … با هدف صرفه جویی در هزینه ها، رونق یافته است. در فروش تیرآهن دست دوم موارد مختلفی موردوجه خریدار قرار می گیرد. این وارد بایستی توسط خریدار مورد بررسی باشد تا مشخص گردد که آیا محصول برای استفاده مجدد در سازه و ساختمان دیگری مناسب است یا خیر.

تعیین کیفیت و قیمت فروش تیرآهن دست دوم

مشخصاتی که مورد توجه قرارمی گیرند عبار است از:

  • میزان خوردگی و زنگ زدگی که در تیرآهن به واسطه استفاده اولیه از آن انجام گرفته است. چنانچه زنگ زدگی تیرآهن زیاد باشد، مقاومت یرآهن در برابر نیروهای وارده احتمالی کم خواهد بود. بنابراین این محصول قابلیت استفاده مجدد را در سازه جدیدی نظیر سوله را نخواهد داشت.
  • میزان جوش زدگی: قطعا جهت اتصال تیرآهن ها به یکدیگر، از جوش زدن آهن آلات به هم استفاده شده است. این مسئله نیز در تعیین کیفیت تیرآهن در فروش تیرآهن دست دوم در نظر گرفته می شود.
  • میزان خمیدگی و تابیدگی موجود در تیرآهن
  • طول تیرآهن: برش خوردن تیرآهن با توجه به ابعاد ساختمان اغلب بدیهی است. به همین دلیل در اکثر مواقع با تیرآهن های با طول کوتاه تر از ۶ و ۱۲ متر در فروش تیرآهن دست دوم مواجه می شویم.

خریدار بایستی حین خرید تیرآهن دست دوم به این موارد توجه نماید تا بتواند تصمیم بگیرد که آیا این محصول برای نوع مصرف وی مناسب است یا خیر. در صور عدم داشتن اطلاعات کافی، نیاز است با مهندس ناظر خود در این خصوص مشورت نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

1

  1. سلام و عرض ادب خدمت شما
    … چه جالب بود نمیدونستم که میتونم خرید آهن به صورت دسته دوم داشته باشم.. ممنون میشم حدود قیمت را بفرمایید.. متشکرم

تماس با ما