فروش سنگ آهن اسفنجی پر عیار

فروش سنگ آهن اسفنجی پر عیار با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. به این محصول آهن احیای مستقیم می گویند. چون به وسیله اکسایش کردن مستقیم سنگ آهن بدست می آید. این محصول به صورت های کلوخ، گلوله و خاکروبه تولید می شود.

فروش سنگ آهن اسفنجی پر عیار

آنچه باید از سنگ آهن اسفنجی بدانید

آنچه باید از سنگ آهن اسفنجی بدانید

سنگ آهن اسفنجی همان طور که از نامش پیداست ظاهری اسفنجی دارد و بیشتر به صورت گندله و کروی می باشد. این محصول دارای آهن با عیار بالا می باشد. به خاطر همین می توان در صنایعی که به ضایعات آهن نیاز است از این محصول استفاده کرد. چون قیمت ضایعات آهن بالا می باشد. علاوه بر قیمت بالا کمبود ضایعات آهن و مشکلات زیست محیطی باعث شده شده استفاده از آهن اسفنجی به طور چشمگیری افزایش یابد.

همان طور که قبلا گفتیم عیار این محصول بالا است. در واقع بین 84 تا 95 درصد عیار آهن دارد و همین باعث شده بهترین گزینه برای تولید آهن و فولاد باشد. 

به طور کلی این ماده به وسیله بازیافت کانی آهن های که به دمای ذوب نرسیده اند تولید می شود. در این جا لازم است به این نکته توجه کنیم که کانی آهنی که برای تولید این محصول استفاده می شود می تواند طبیعی یا فرآوری شده باشد. حدود 85 درصد آهن اسفنجی که در ایران تولید می شود با استفاده از روش میدرکس می باشد. 

خرید بدون واسطه سنگ آهن اسفنجی پر عیار

خرید بدون واسطه سنگ آهن اسفنجی پر عیار

خرید بدون واسطه سنگ آهن اسفنجی پر عیار بازار پر رونقی دارد. همان طور که قبلا اشاره شد از این ماده می توان به جای ضایعات آهن استفاده کرد. بنابرین ما می توانیم نیاز تمام صنعت گران فولاد را با تولید این محصول تامین کنیم تا آن ها بتوانند با کمترین هزینه به تولید فولاد بپردازند. یکی دیگر از مواد کاربرد این ماده در کوره القائی می باشد که ما می توانیم 50 درصد آهن اسفنجی این کوره ها را تامین کنیم. که به جای قراضه های آهن از این محصول استفاده کنند. تولید این محصول باعث شده تحول بزرگی در صنعت فولاد و ریخته گری به وجود آید.

ما می توانیم از این ماده محصولات ارزشمند همچون آهن فرفورژه یا فولاد تولید کنیم. 

برای تولید این ماده می توان از گاز طبیعی استفاده کرد که برای این منظور می توان از روش های زیر استفاده کرد:

  • روش H.Y.L اچ-وال-ال کاربرد دارد.
  • از روشpurofer پروفر استفاده می شود.
  • از روش Midrex میدرکس استفاده می گردد.

همان طور که همه شما می دانید برای تولید آهن اسفنجی باید از سنگ آهن استفاده کرد به خاطر همین خرید سنگ آهن بازار داغی دارد. سنگ آهن پر عیار باعث می شود عیار سنگ آهن اسفنجی تولید شده هم افزایش یابد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما