فروش سنگ آهن مرکزی با خلوص 70 درصد

سنگ آهن مرکزی با درجه خلوص 70 درصد به فروش می رسد. سنگ آهن از عناصر موجود در پوسته زمین است که حدود 5 درصد از آن را تشکیل می دهد. این عنصر از زمین و معادن مربوطه آن جدا شده و رنگ نقره ای تا قهوه ای تیره دارد. 

فروش سنگ آهن مرکزی با خلوص 70 درصد

اطلاعاتی درباره خصوصیات سنگ آهن مرکزی

اطلاعاتی درباره خصوصیات سنگ آهن مرکزی پوسته زمین حاوی عناصر فراوانی است که سنگ آهن یکی از آنها می باشد. این ماده به راحتی اکسید شده و برای افزایش استحکام آن از عناصر دیگری مانند نیکل و کروم جهت مصارف گوناگون استفاده می شود. برای تولید آهن به میزان یک تن ترکیبات زیر با درصد های مشخص در کوره های بلند به کار گرفته می شود:

  • سنگ آهن 75/1 تن
  • زغال سنگ 750 کیلو
  • سنگ آهک 250 کیلو

کوره ای که این مواد در آن با یکدیگر ترکیب می شوند دارای دمای 1600 درجه سانتی گراد می باشد. بنابراین یکی از روش های تولید سنگ آهن کوره بلند است.

سنگ آهن دارای این ویژگی است که جایگزینی به شکل مستقیم نداشته و دارای درجه خلوص متفاوت می باشد. استان مرکزی یکی از مناطق کشور است که به دلیل واقع شدن در مرکز ایران و دارا بودن خصوصیات زمین شناختی ویژه دارای معادن گوناگونی از جمله معدن سنگ آهن می باشد.

سنگ آهن نه تنها در داخل کشور تولید می شود بلکه در سطح جهان نیز سه کشور استرالیا، چین و برزیل به ترتیب از تولید کنندگان سنگ آهن هستند. 

بیش از 98 درصد سنگ آهن نه تنها در کشور بلکه در سطح جهانی برای تولید فولاد به کار می رود. فولاد دارای استفاده ها و مصارف زیادی در بخش هایی مانند صنعت خودروسازی و همچنین صنعت ساخت و ساز می باشد و تولید آن یکی از نشانه های پیشرفت و تکنولوژی در یک کشور به شمار می رود.

عرضه بدون واسطه سنگ آهن مرکزی

عرضه بدون واسطه سنگ آهن مرکزی خصوصیات سنگ آهن و کاربرد گسترده آن در بسیاری از صنایع سبب عرضه سنگ آهن به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط این مرکز شده است.

سنگ آهن استان مرکزی دارای درجه خلوص مشخص بوده که پس از تعیین دقیق و آزمایش مقدار آن تخمین زده می شود. بنابراین خریداران می توانند با اطلاع از درجه خلوص این سنگ و تناسب آن با کاربری مورد نظر نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

به دلیل نوسانات اقتصادی قیمت سنگ آهن نیز متغیر است و در سال های اخیر بیشتر با افزایش همراه بوده است. به این سبب متقاضیان خرید لازم است در مورد قیمت اطلاعات لازم را از فروشنده دریافت دارند و بر اساس آن به سفارش مقدار مورد نظر بپردازند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما