فروش شلاکه آهن عمده در بازار داخلی

در همه خطوط تولید معمولا در اثر خطای عوامل انسانی یا خرابی تجهیزات یا کیفیت نامناسب مواد اولیه معمولا ضایعاتی ایجاد می شود که در صنایع مختلف نام های متفاوتی دارد. این ضایعات در صنایع فلزی به قراضه معروف است که بر اساس نوع شکل گرفتن آن نام های متفاوتی دارد. شلاکه آهن یکی از انواع این ضایعات است که فروش آن به صورت عمده در بازارهای داخلی انجام می شود. شلاکه آهن عمده با توجه به مقدار آهن موجود در آن به فروش می رسد چون مجددا می تواند برای تولید فلز مورد بازیافت قرار گیرد.فروش شلاکه آهن عمده در بازار داخلی

ضایعات شلاکه آهن چیست؟

ضایعات شلاکه آهن چیست؟ شلاکه آهن یکی از ضایعات بسیار مناسب برای کارخانه های بازیافت می باشد که می توانند آن را با قیمت ارزان خریداری و با توجه به درجه خلوص شلاکه مقادیر متفاوتی فلز را از آن استحصال کنند.این محصول در واقع نتیجه وجود ناخالصی در سنگ معدن می باشد. سنگ معدن استخراج شده از معادن سنگ آهن پس از انتقال به کارخانه در کوره های بلند حرارتی تحت تاثیر دمای بسیار بالا قرار گرفته تا به تدریج ذوب شود. سنگ های ذوب شده آهن کاملا خالص نبوده و بخش از آنها به صورت ناخالصی بر روی مواد مذاب قرار می گیرند که از نظر ساختاری با بخش زیرین متفاوت هستند.این مواد به سرباره معروف هستند و دارای مقادیر متفاوتی از انواع فلزات دیگر می باشند. مواد مذاب زیر لایه سرباره از طرق خروجی هایی که در قسمت زیرین کوره تعبیه شده است خارج شده تا برای تولید انواع نورد، شمش یا سایر محصولات مورد استفاده قرار گیرند. سرباره نیز در پایان وارد مخازن آب سرد شده تا به شکل جامد در آید و بتوان آن را جابجا نمود.سرباره در داخل این مخازن به دو صورت در می آید. نوع اول خرسک است که دارای ابعاد بسیار بزرگ با قطر زیاد است و نوع دوم که به صورت لایه ای می باشد و به شلاکه آهن معروف است.

شرکت بازرگانی شلاکه آهن عمده

شرکت بازرگانی شلاکه آهن عمده

شرکت بازرگانی شلاکه اصفهان در زمینه عرضه و فروش شلاکه آهن دارای سابقه طولانی بوده و می تواند سالانه هزاران تن از این محصول را به کارخانه های بازیافت تحویل دهد.

این شرکت شلاکه آهن عمده را با نازل ترین قیمت ممکن عرضه می کند و می تواند آن را با وسایل نقلیه مختص حمل این گونه ضایعات به آدرس خریداران ارسال نماید.

برای خرید شلاکه آهن به صورت عمده باید در ابتدا استعلام قیمت آن انجام گیرد و سپس مقدار مورد نیاز سفارش داده شود. استعلام قیمت شلاکه و سفارش آن به راحتی از طریق تماس با این شرکت ممکن بوده و محموله سفارشی به سرعت در اختیار خریداران قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما