قیمت فروش شلاکه و خرسک و تاندیش

فروش شلاکه و خرسک و اشک برش به واحد های ذوب و شمش ریزی (تولید بیلت) به صورت انبوه انجام می گیرد. شلاکه و خرسک در کنار آهن اسفنجی برای تولید شمش مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش شلاکه و خرسک و اشک برش به عنوان ضایعات آهن توسعه گسترده ای پیدا کرده است. استفاده از این محصولات میزان هدر رفت آهن در خط تولید را بسیار کاهش داده است. عیار این محصولات اغلب بالاست. یعنی درصد آهن موجود در این محصولات بالاست. آنالیز یک نمونه خرسک را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Mo Cr S P Mn Si C Fe
pan> 0.0232 0.0163 0.0173 1.43 0.378 0.352 97.6 Ave
W V Ti Nb Cu Co Al Ni
0.0231 0.0042 0.0022 pan> 0.0135 0.0085 0.0017 0.0298 Ave
As Zr Ca B Sn
pan> 0.0033 0.0053 pan> 0.0039 Ave

قیمت فروش شلاکه و خرسک و اشک برش

البته خود محصولات شلاکه و خرسک و اشک برش حین استفاده اتلافی دارند. درصد اتلاف در این سه محصول نسبت به هم متفاوت است. به عنوان درصد اتلاف در اشک برش کمتر از شلاکه می باشد. همین موضوع سبب تفاوت و اخلاف قیمت این دو محصول تا حدود 300 تومان شده است. هم اکنون خرسک و شلاکه در بازه قیمت 1300 الی 1600 تومان معامله می شود. (دهه آخر شهریور ماه 1397).

جهت خرید خرشک و شلاکه می توانید با راه های ارتباطی معرفی شده در زیر با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

قیمت محصولات و ضایعات فلز به صورت عمده و مستقیم و نیز بدون واسطه بر حسب عوامل متعددی از قبیل: نوع فلز، نوع کاربرد، کیفیت، ابعاد و اندازه آهن، ضخامت و قطر آهن، عملیات فراوری، نحوه بسته بندی، نحوه تولید و توزیع، استاندارد بودن محصول، ماهیت، نحوه ذوب، نوع برند و شرکت تولیدی آن، میزان عرضه و تقاضا، کاهش قیمت ارز در کشور، عیار، آنالیز بودن محصول، و دیگر موارد متغیر است.

قیمت فروش شلاکه و خرسک و تاندیش

شلاکه و خرسک چیست؟

شلاکه و خرسک چیست؟

خرسک چیست؟ خرسک فولاد قطعه های درشتی از سرباره آهن هستند که دارای خلوص بالای آهن و ارزش بازگردانی به خط ذوب و ریخته گری را دارا می باشد که از آن استفاده های زیادی در صنعت فولاد سازی می شود.

شلاکه چیست؟ شلاکه آهن نیز قطعاتی دیگر از سرباره آهن می باشد که قابلیت تمیز کاری و افزایش خلوص جهت استفاده مجدد در زنجیره ذوب و شمش ریزی را دارا می باشد که دارای مشتریان خاص خود می باشد.

شایان ذکر است که خرسک و شلاکه آهن از نظر شکل ظاهری با یکدیگر فرق داشته بدین صورت که خرسک ها توده های بزرگی را شامل می شوند که با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات مخصوص آن ها را از یکدیگر جدا و برش می زنند اما شلاکه ها از ورقه های نازک و ضخیم تشکیل شده اند.

باید متذکر و یادآور شد که از دیگر تفاوت های شلاکه با خرسک فولاد این است که شلاکه آهن بیشتر در کوره های چدن و استیل استفاده می شوند در صورتی که خرسک در کوره های فولادسازی مورد استفاده قرار می گیرند که بسیار پرکاربرد و از اهمیت زیادی در نوع خود برخوردار می باشند.

اشک برش چه کاربردی دارد؟

اشک برش چه کاربردی دارد؟

اشک برش از جمله ضایعات فلز محسوب می شود که دارای کارایی بالا بوده و نیز هنگامی که مواد مذاب را از کوره خارج می کنند و یا آن ها را در قالب کوره می ریزند این ماده تشکیل می شود که اغلب به صورت قطره و اشک از کوره بیرون می ریزند که به اشک برش نامیده شده اند.

هنگامی که اشک های برش از روی زمین جمع آوری می شوند با اشکال گوناگون به صورت تخته ای با ضخامت های گوناگون آماده عرضه می شوند که عرضه آن ها معمولا به صورت مستقیم و عمده صورت می گیرد.

امروزه کارخانه های فولاد در کشور به طور گسترده در حال فعالیت هستند و هنگامی که شمش ها و ورق های فولادی را برش می زنند ضایعات و پسمانده هایی از آن ها بر جای می ماند که به این پسمانده ها اشک برش گفته می شود.

با توجه به استفاده از فولاد در بسیاری از کشور ها در اکثر تولیدات باعث شده کاربرد های زیادی از این نوع فلزات به چشم آید که دارای مشتریان خاص خود بوده و نیز از رونق زیادی برخوردار است که افراد می توانند با خرید فله ای این محصول صنعتی با ارزش را با کیفیت مرغوب و قیمت ارزان تر خریداری نمایند.

کاربرد اصلی اشک برش استفاده مجدد آن ها در صنایع ذوب آهن برای محصولات جدید می باشد که آن را بدون ناخالصی و نیز به سادگی دوباره به چرخه بازیافت بر می گردانند.

اغلب کارخانه داران تولید فولاد از این محصول عمده در تناژ بالا جهت استفاده در صنایع فولادسازی خریداری می کنند زیرا در ساخت ورق های فولادی نقش پررنگی را ایفا می کنند.

اشک برش با کیفیت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند که ممکن است با ضایعات دیگر مخلوط شده باشند و دارای ناخالصی باشند که بر این اساس ارزش گذاری و قیمت گذاری می شوند بر این اساس هر چه کیفیت این محصول بیشتر باشد از قیمت بالاتری در نوع خود برخوردار خواهد بود.

ناگفته نماند که قیمت هر کدام از ضایعات ذکر شده بسته به نوع آن ها متفاوت است زیرا از بین شلاکه، خرسک و اشک برش، اشک برش قیمت بالاتری تری نسبت به نوع های دیگر دارد زیرا دارای تلفات کمتری است.

کاربرد تاندیش در فولادسازی چیست؟

کاربرد تاندیش در فولادسازی چیست؟

در حال حاضر محصولاتی نظیر تاندیش فولاد، و دیگر محصولات از قبیل: شلاکه و خرسک و نیز اشک برش از جمله محصولات و ضایعات برگشتی هستند که هر کدام دارای خواص و کاربرد جداگانه بوده که در صنایع ذوب آهن و فولاد سازی نقش مهمی را ایفا می نمایند.

امروزه شرکت های تولیدی فولاد در مناطق مختلفی از کشور با استفاده از ضایعات و پسمانده های آهن و فولاد، شمش و دیگر ضایعات توانسته اند انواع محصولات فولادی را جهت مصارف ساختمانی و صنعتی به حالت اولیه برگردانند که این کار توسط ماشین آلات صنعتی مدرن و همچنین بهره گیری از متخصصین و نیروی انسانی کارآمد و فعال و هم چنین استفاده از مواد اولیه طبیعی در این زمینه انجام گرفته است.

تاندیش فولادسازی، محفظه ای است که در قالب ریخته گری تعبیه می شود و مذاب قبل از ورود به داخل قالب ذوب، ابتدا از این محفظه عبور می نماید.

تاندیش در فولادسازی نقش بسیار مهمی را ایفا می نماید که با استفاده از ریخته گری فلز مذاب بر اساس یک فرایند پیوسته به جامد تبدیل می شود که این فرایندها بهترین و مرغوب ترین راه برای تبدیل فلز به اشکال مختلف با حجم زیاد می باشد که دراین روش ماده مذاب به شمشه، شمشال و تختال تبدیل می شود که از کاربردهای زیادی در صنعت فولادسازی برخوردار است.

خرید شلاکه و خرسک آهن

خرید شلاکه و خرسک آهن

همواره خرید شلاکه و خرید خرسک آهن را می توان به روش های مختلفی انجام داد که از راه های سهولت خرید این نوع محصولات صنعتی و فولادی می توان خرید به طریق مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه های تولیدی و یا خرید از طریق نمایندگی های مجاز که وابسته به این شرکت ها هستند انجام داد زیرا خرید به این روش بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر برای خریدار و از سود و منفعت زیادی برای فروشنده برخوردار خواهد شد.

شایان ذکر است از روش های دیگر خرید این گونه محصولات و ضایعات عمده می توان با مراجعه به سایت اینترنتی محصول به روش آنلاین و غیر حضوری انجام داد زیرا خرید به این روش بسیار ارزان، آسان و سریع بوده زیرا با صرفه جویی در هزینه ها، صرفه جویی در زمان، حذف واسطه ها و خرید مستقیم می توان محصولی با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب بدست آورد که مشتریان اکثرا از این روش برای خرید استفاده می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما