فروش عمده تیرآهن صنعتی

خرید و فروش تیرآهن صنعتی به صورت عمده و کلی سبب شده تا مشتریان و خریداران بتوانند خریدی مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی انجام دهند و سود نسبتا خوبی را از فروش عمده کالا کسب کنند به همین دلیل است که بیشتر افراد در بازار تمایل به خرید و فروش این محصول به صورت عمده و کلی دارند.
با توجه به افزایش نیاز مشتریان و خریداران به این محصول افراد زیادی هستند که فعالیت خود را در زمینه تولید این کالا آغاز کرده و با فعالیت در این زمینه پاسخگوی نیاز به بازار می باشند.

فروش عمده تیرآهن صنعتی

بررسی انواع تیرآهن صنعتی بر اساس وزن

بررسی انواع تیرآهن صنعتی بر اساس وزن انواع تیرآهن صنعتی بر اساس وزن آنها دسته بندی شده‌ اند و همانطور که خود مطلع هستید تیرآهن به عنوان یک محصول فولادی در صنعت ساخت و ساز کاربرد بسیار زیادی داشته و آشنایی با انواع تیرآهن و محاسبه وزن آن ها سبب می شود که شما بتوانید محصولی مناسب را خریداری کنید.

انواع تیرآهن بر اساس وزن آنها شامل تیرآهن ۲۶۸ کیلوگرمی، تیرآهن ۱۱۲ کیلوگرمی، تیرآهن ۴۵۱ کیلوگرمی و تیرآهن ۱۹۳ کیلوگرمی می باشد که مشتریان و خریداران می‌ توانند با توجه به نیاز خود این کالا را خریداری کنند.

همچنین شما می توانید وزن هر شاخه از تیر آهن را در هنگام خرید محاسبه نمایید و تمامی اطلاعات لازم را درباره کاربرد استقامت و مقاومت آن ها از پشتیبان فروش و مشاوران خرید کالا دریافت نموده و سپس اقدام به خرید کالا کنید.

پخش کننده بهترین تیرآهن صنعتی

پخش کننده بهترین تیرآهن صنعتی پخش کننده تیرآهن صنعتی از درآمد حاصل از فروش این محصول راضی و خرسند بوده و با عرضه کالاهای با کیفیت و درجه یک توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کند و میزان فروش محصولات خود را به صورت چشمگیری افزایش داده است.

اگر شما وقت کافی برای خرید حضوری ندارید می توانید محصول مورد نیازتان را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری کنید و با خرید اینترنتی در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید و با کاهش آلودگی هوا سبب حفظ محیط زیست شوید. بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه کالا، محصول خریداری شده ظرف مدت زمان معین و در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد که این امر در نهایت به نفع شما می باشد.

قیمت این کالا توسط تولیدکنندگان و افرادی که در زمینه تولید فعالیت می کنند تعیین شده است. فروشندگان حق فروش این محصول بالاتر از نرخ مصوب ندارند چرا که نظارت‌ های بسیار زیادی بر روی نرخ و قیمت کالا انجام گرفته که اجازه گران فروشی را به فروشندگان نمی‌ دهد و افراد می توانند با خیال راحت و با کمترین قیمت آن را خریداری کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما