فروش عمده سرباره چدن عیار بالا

فروش عمده سرباره چدن عیار بالا امروزه به صورت کلی و عمده در بازار سرتاسر ایران توزیع و به فروش می رسد. فروش این محصول با استفاده از راه ها و روش های متعدد و متنوع انجام می شود.

یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای این منظور، خرید اینترنتی است. خرید و فروش اینترنتی به دلیل داشتن مزیت های زیاد روز به روز در بین فروشندگان و خریداران محبوب تر و رایج تر می شود.

فروش عمده سرباره چدن عیار بالا

5 ویژگی مهم سرباره چدن

5 ویژگی مهم سرباره چدن به آلیاژی از آهن و کربن چدن گفته می شود. در چدن بیش از 2 درصد کربن وجود دارد. این آلیاژ به دلیل مقرون به صرفه بودن و داشتن دوام بالا، یکی از مهمترین و اصلی ترین آلیاژهایی بودن که تا اوایل قرن بیستم در تولید ظروف آشپزی استفاده می شد. در این میان، یکی از مهمترین و اصلی ترین محصولاتی که از چدن به دست می آید، سرباره است.

سرباره می توان گفت که محصولی مصنوعی و جانبی است و به هنگام جداسازی آهن در کوره به دست می آید. این محصول دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که سبب می شود، استفاده ها و کاربردهای متنوع و زیادی از آن شود. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. داشتن کیفیت و مقاومت بالا: این نوع سرباره به دلیل اینکه از چدن به دست می آید، از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. از این رو، می توان گفت که یکی از مقاومت ترین و بهترین سرباره ها است.
  2. مقرون و به صرفه بودن: از دیگر ویژگی مهم این محصول مقرون و به صرفه بودن آن می باشد. سرباره چدن در مقایسه با دیگر سرباره ها که از فلزات دیگر به دست می آید، مقرون به صرفه تر است.
  3. استفاده های متنوع و گسترده: به دلیل داشتن ویژگی هایی چون مقاومت بالا و به صرفه بودن از این نوع سرباره به صورت گسترده در حوزه ها و صنایع مختلف استفاده می شود.
  4. برخورداری از استاندارد بالا: از دیگر ویژگی های این محصول داشتن استاندارد بالا است.
  5. راحتی و سهولت در تهیه و استفاده: علاوه بر ویژگی های بالا می توان گفت که سرباره چدن به آسانی و راحتی قابلیت تهیه و استفاده دارد.

قیمت انواع سرباره چدن عیار بالا

قیمت انواع سرباره چدن عیار بالا قیمت سرباره چدن عیار بالا تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای متعدد و متنوعی قرار دارد. به همین دلیل برای این محصول در بازار نمی توان قیمت مشخص و ثابتی را ارائه دارد. چرا که قیمت ها بسیار متغیر است و روز به روز تغییر می کند.

ولی با این وجود، مشتریان و خریداران عمده و کلی می توانند این محصول را بی واسطه و به صورت کلی با مناسب ترین قیمت خریداری کنند. برای خرید می توانید سفارشات خود را در سایت ثبت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما