فروش عمده فروسیلیس خلخال

یکی از آلیاژ های با کیفیتی که از سیلیسیم در کارخانه تولید کننده آن در شهر خلخال به وجود می آید، فروسیلیس خلخال می باشد.
خرید فروسیلیس خلخال و فروش به صورت عمده باعث کاهش قیمت نهایی شده و مقرون به صرفه تر است چراکه هر دو طرف خریدار و فروشنده متحمل هزینه های گزاف نخواهند شد.

فروش عمده فروسیلیس خلخال

کاربرد های مختلف فروسیلیس خلخال

کاربرد های مختلف فروسیلیس خلخال یکی از فراوان ترین عناصر روی کره زمین پس از اکسیژن، سیلیسیم می باشد که در طبیعت به صورت کوارتز وجود دارد، از آن آلیاژ و فروآلیاژ های زیادی ساخته شده است که فروسیلیس یکی از آن ها می باشد که دارای موارد کاربرد گسترده ای است.
به طور کلی فروسیلیس آمیژانی از سلسیم و آهن می باشد که از ذوب دادن، حرارت و احیا سنگ آهن و کوارتز با کربن حاصل می شود، بیشترین ترکیب آن سیلیس می باشد که میزان آن بین ده تا نود درصد متغیر است، ومابقی آن را کربن تشکیل داده است که البته کروم، منگنز، فسفر، گوگرد، آلومینیوم و..نیز در آن وجود دارد.
بیشتر موارد کاربرد آن در صنایع فولاد جهت تولید فولاد و چدن می باشد.
در تولید این فروآلیاژ از سه دسته مواد حامل سیلیسیم، مواد احیا کننده و مواد حامل کربن بهره می گیرند و از کوره قوس الکتریکی یا کوره القایی جهت تولید آن استفاده می کنند.
از موارد کاربرد آن می توان در تولید الکترودهای گرافیتی در جوشکاری، تولید آمیژان های سه جزئی، تولید فولاد، تولید چدن های آلیاژی پرسیلیس، کارخانه های تراکتور سازی، ریخته گری ها و…اشاره کرد.
مواد اولیه مورد استفاده در تولید این آلیاژ عبارتند از سنگ سیلیس، کک، زغال سنگ، زغال چوب، خمیر الکترود، خرده چوب و…..که در تولید آن از این مواد با درصد مشخصی استفاده می شود.
کارخانه های زیادی به تولید این آلیاژ پرداخته اند یکی از تولیدکنندگان برتر این محصول کارخانه خلخال می باشد که با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب، کارشناسان و مهندسان مجرب، نیروی انسانی کارآمد و ماشین آلات مدرن توانسته است محصولی با کیفیت ارائه دهد و گامی بزرگ در راستای تولید این محصول بردارد.

فروشنده بهترین فروسیلیس خلخال

فروشنده بهترین فروسیلیس خلخال فروشنده فروسیلیس خلخال این محصول را در بهترین رده کیفی و مناسب ترین قیمت به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می رساند.
فروش غیر حضوری در سامانه فروشگاهی به این صورت است که بدون مراجعه به فروشگاه و به صورت آن لاین از طریق وب سایت های فروشگاه می توان سفارشات خود را ثبت و سپس خریداری کنید و لذت یک خرید راحت، بی دغدغه و آسان را تجربه کنید.
در این روش دست دلالان کوتاه می شود و قیمت ها نیز ارزان تر خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما