فروش لجن آهن اسفنجی عمده میانه

فروش لجن آهن اسفنجی عمده میانه در سراسر جهان از طریق سایت های معتبر صورت گرفته و این محصول به صورت کیفیت بالا و استاندارد عرضه می شود. همان طور که می دانید ایران یکی از تولید کنندگان خبره در تهیه سنگ آهن است که دارای معادن زیادی می باشد. از این رو فروش لجن آهن اسفنجی به روش های مختلف از جمله سایت های اختصاصی، شبکه های مجازی، تولید کنندگان اصلی و… در بخش های مختلف صورت می گیرد.

فروش لجن آهن اسفنجی عمده میانه

حجم صادرات لجن آهن اسفنجی

حجم صادرات لجن آهن اسفنجی صادرات لجن آهن اسفنجی از ایران به کشورهای همسایه و سایر کشورهای خارجی در طول سال توسط بازرگانان و تجار ایرانی صورت می پذیرد. ایران جزء صادرکنندگان اصلی لجن آهن اسفنجی در دنیا محسوب می شود که سالانه مقادیر قابل توجهی از این محصول را به اقصی نقاط کشور صادر می نماید. 

پیش بینی می شود با توجه به اهمیت فوق العاده زیاد فرآورده های آهنی به ویژه لجن آهن اسفنجی، حجم معاملاتی و صادرات ایران به سایر کشورهای در سال 2020 به حدود یک میلیون تن خواهد رسید.

بررسی آمارها این است که صادرات آهن اسفنجی در دوره 6 ماهه نخست امسال 605 هزار تن ثبت شد که در مقایسه با رقم 374 هزار تن مربوط به 6 ماهه نخست 98 رشد 62 درصدی را نشان داد. سهم آهن اسفنجی از کل صادرات 6 ماهه امسال 9.3۳ درصد است که پس از فولاد میانی و میلگرد، جایگاه سوم را در جدول صادرات به خود اختصاص داده است.

بررسی مقاصد صادراتی آهن اسفنجی کشورمان حاکی از آن است  که تعداد 20 کشور امسال از صادرات ایران استقبال کردند، درحالی که سال گذشته 10 کشور پذیرای آهن اسفنجی ایران بودند، بنابراین قابلیت مطلوب این محصول در ارز آوری و توسعه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

صادرات لجن آهن اسفنجی عمده

صادرات لجن آهن اسفنجی عمده هر کدام از شهر های ایران مانند سمنان، اصفهان، مرکزی و…، مستعد دخایر نسبتا زیادی از سنگ آهن هستند و ایران در این زمینه بسیار پربار می باشد.

با توجه به این که شهر هایی در ایران هستند که از مراکز اصلی تولید سنگ آهن به شمار می روند و تامین این محصول را به سطوح گوناگون بازار امکان پذیر می سازند، می توان گفت که فروش آن به فراوانی صورت گرفته است و حتی از این محصول برای بازارهای جهانی نیز آهن اسفنجی را صادر می کنند. 

از کشور هایی که دریافت کننده لجن آهن صادراتی ایران می باشند و صادرات این محصول به آن ها صورت می گیرد می توان به این گزینه های زیر اشاره کرد:

  • افغانستان
  • عراق
  • روسیه
  • عمان
  • امارات

صادرات لجن آهن اسفنجی عمده به عراق از چند سال پیش تا به اکنون انجام شده و بازار خوبی را جهت پول سازی برای تاجران و هم چنین خریداران عمده فراهم نموده است.

بازار عراق یکی از مهم ترین بازار ها برای ایران است تا بتواند انواع محصولات را در آن به فروش برساند. تجارت لجن آهن اسفنجی سبب ارز آوری برای کشور شده است. بخش زیادی از این محصول که در کشور تولید می شوند، دارای کمیت و کیفیت لازم هستند و به بازار خارج هم ارسال می گردند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما