فروش مستقیم تیرآهن زنبوری 14

تیرآهن 14، یکی از مدل ها و ساختار های محبوب تیرآهن است که امروزه محبوبیت به شدت بالایی در میان افراد مختلف به دست آورده است. به طوری که امروزه عرضه کنندگان و فروشندگان بسیار زیادی در سراسر کشور در زمینه فروش مستقیم تیرآهن زنبوری فعالیت کرده و محصولاتشان را با قیمت های مختلفی به دست شما می رسانند. اگر شما هم قصد خرید و استفاده از مدل های مختلف این محصولات را دارید، باید با یک سری نکات خاص آشنایی داشته باشید. 

فروش مستقیم تیرآهن زنبوری 14

آشنایی مختصر با تیرآهن زنبوری

آشنایی مختصر با تیرآهن زنبوری تیرآهن زنبوری یا تیر آهن لانه زنبوری، یکی از بهترین و مقاوم ترین مدل های تیرآهن است که امروزه محبوبیت به شدت بالایی در میان افراد مختلف به دست آورده است. حتما شما هم از خود می پرسید که ویژگی های مهم و کلی این محصولات کدام اند و ما چگونه می توانیم از مدل های مختلف آن استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوالات، باید بگوییم که امروزه مدل های بسیار زیادی از این محصولات در بازار وجود دارند که هر کدام از این مدل ها ویژگی های خاص خود را دارند.

دلیل نام گذاری تیر آهن لانه زنبوری، شکل گیری این تیر آهن ها پس از عملیات تکه تکه کردن و تکمیل پروفیل می باشد. در نهایت، آنها شکلی همچون لایه زنبور های عسل به خود می گیرند. این محصولات وزن کمتری داشته و می توانند مقاومت ساختمان شما را  تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر خود قرار دهند.

با افزودن تیر آهن های معمولی به این محصولات، ممان اینرسی مقطع افزایش یافته و مقاومت خمشی تیر نیز تا حد بسیار زیاد و قابل توجهی افزایش می یابد. در نتیجه، این محصولات هم ضخیم تر شده و هم قوی تر می شوند. البته، این نکته راه م در نظر داشته باشید که با کم شدن وزن نهایی، شما نیاز به مصالح کمتری هم دارید. 

توزیع کننده معتبر تیرآهن 14

توزیع کننده معتبر تیرآهن 14 امروزه در هر شهر، چندین توزیع کننده و فروشنده در زمینه توزیع تیرآهن 14 فعالیت کرده و محصولاتش را با قیمت های مختلفی به دست شما می رسانند. اگر شما هم قصد خرید و استفاده از مدل های مختلف این محصولات را دارید، باید به دنبال خرید از بهترین فروشنده هم باشید. برای انجام این کار، راه ها و روش های بسیار زیادی در جلوی پای شما قرار گرفته است اما، پیشنهاد ما به شما خرید و استفاده از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین به خصوص وب سایت فروشگاهی ما می باشد. تمامی محصولات ما با تضمین بهترین کیفیت و قیمت ارائه شده و به دست شما در هر نقطه از ایران می رسد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما