فروش مستقیم میلگرد حرارتی

استفاده از سازه های مقاوم در صنعت ساختمان سازی باعث شده تا استحکام بنا به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. میلگرد حرارتی نمونه بارزی از این مصالح است که برای سقف به کار می رود و با نمونه های معمولی تفاوت زیادی دارد.
این محصول پس از فونداسیون و پس ریزی مصرف می شود و بافت متراکمی هم دارد. فروش میلگرد به صورت مستقیم باعث شده تا دست واسطه ها از بازار کوتاه شود که در این صورت قیمت تا حد زیادی کاهش می یابد.

فروش مستقیم میلگرد حرارتی

میزان دمای قابل تحمل در میلگرد حرارتی

میزان دمای قابل تحمل در میلگرد حرارتی میلگرد حرارتی یا آرماتور یک سازه فلزی کاملا پیشرفته است که می تواند دمای زیاد را به خوبی تحمل کند. این محصول که از ذوب شدن فولاد بدست می آید در شرایط جوی هم بسیار مقاوم است و کیفیت و شکل خود را از دست نمی دهد و در مقابل حرارت و هم دچار خم شدگی و شکستگی نمی گردد.

میزان دمای قابل تحمل در میلگرد با فلزات دیگر متفاوت بوده و می تواند حرارت بالا را به خوبی تحمل کند چون بافتی متراکم و قطر بیشتری هم دارد. این فلز به صورت میله های باریک است که پس از بتونکاری سقف استفاده می شوند تا از ترک خوردگی آن جلوگیری کنند.

هر چه دما بیشتر می شود میزان تحمل میلگرد کاهش پیدا می کند و کم کم تغییر شکل می دهد و بدین ترتیب شما می توانید آن را به شکل های مختلف تبدیل کنید. میلگردهای حرارتی به کمک حرارت خیلی زیاد ساخته می شوند و کاملا استاندارد هستند.

صادرات انبوه میلگرد حرارتی

صادرات انبوه میلگرد حرارتی صادرات میلگرد صادراتی به صورت انبوه طی سال های اخیر افزایش زیادی پیدا کرده است. در امر صادرات منسوجات، کشور های زیادی به صورت حرفه ای مشغول به فعالیت هستند. اما در این میان کشور ایران از قدرت های بزرگ تولید و صادرات در این زمینه محسوب می شود و محصولاتشان دارای شاخصه های لازم برای صادرات می باشد.

از شاخصه های مهم برای صادرات می توان به قیمت، کیفیت،تنوع و گستردگی تولیدات و دوام انها اشاره کرد که این کشور به دلیل داشتن این شاخص ها توانسته در صادرات از دیگر کشورها پیشی گرفته و رتبه های برتر در این فعالیت را از آن خود نمایند که برای آنها بسیار سودآور است.

با توجه به رشد و شکوفایی خیلی مطلوب شرکت های تولیدی داخلی در زمینه تولیدات انواع میلگرد امروز شاهد این امر هستیم که علاوه بر پوشش دادن کلیه بازارهای داخلی، حجم قابل توجهی از این محصولات به کشورهای خارجی نیز صادر می شود. این امر با درآمد ارزی که به همراه دارد باعث پیشرفت اقتصاد می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما