فروش میلگرد یزد به صورت عمده

یکی از کاربردی ترین آهن آلات، میلگرد ها هستند. از آنان بیشتر در ساختمان سازی استفاده می نمایند. در ایران، شرکت های مختلفی اند که در کار تولید این محصول می باشند که برای مثال می توان از میلگرد یزد نام برد. فروش این کالا به صورت عمده، در نرخ ها و کیفیت های متفاوتی انجام می شود که در ادامه به آن اشاره می کنیم. 

فروش میلگرد یزد به صورت عمده

میلگرد یزد چه ویژگی هایی دارد؟

میلگرد یزد چه ویژگی هایی دارد؟ به میلگرد ها که آرماتور هم می گویند، محصولی فولادی هستند که پیش از بتن ریزی در سازه های مختلفی، به کار برده می شوند. آنان انواع متنوعی را دارا می باشند که استانداردهای گوناگونی دارند. ولی میلگرد یزد چه ویژگی هایی دارد؟ در این زمینه باید بگوییم که کالا از مقاومت کششی خوبی برخوردار است. 

این نوع از محصول را به سه دسته ساده، آجدار پیچیده و آجدار تقسیم می نمایند. از نظر نوع هم به 6 گونه بخش می گردد که می توان به فولاد کربن، اروپایی، اپوکسی پوشش داده شده، فایبرگلاس لیمر، گالوانیزه و فولادهای ضد زنگ اشاره کرد. این ها نقاط ضعف و قوت زیادی دارند. 

باید بگوییم که امروزه از میلگردها در ستون، کف و سایر مکان های دیگر ساختمان ها استفاده می نمایند. آنان را پیش از این که بتن را ریخته شود، با ابزارهای مشخصی به هم پیوند می زنند و این گونه است که سازه از استحکام بیشتر برخوردار می شود. 

باید گفت، استفاده از انواع این میلگردها، بستگی به تعداد طبقات یک ساختمان دارد و این که چه وزنی را باید تحمل کند. در زیر به جنبه های دیگری از این محصولات، می پردازیم. 

سفارش میلگرد یزد با قیمتی مناسب

سفارش میلگرد یزد با قیمتی مناسب پیش از سفارش میلگرد یزد با قیمتی مناسب، نیاز است که تا به جوانب دیگری دقت داشته باشید؛ از جمله مسئله استانداردهای این محصول که به A1، A2، A3 و A4 تقسیم بندی می شوند. هر کدام از آنان را می توان این ‌گونه آنالیز نمود: 

  • میلگرد ساده 240 
  • میلگرد یکنواخت آجدار مارپیچ 340 
  • میلگرد یکنواخت آجدار مارپیچ 350 
  • میلگرد یکنواخت آجدار جناقی 400 
  • میلگرد جناقی یکنواخت آجدار 420 
  • میلگرد مرکب آجدار 500 
  • میلگرد مرکب آجدار 520 

طبیعی است که هر یک از این گزینه ها، موارد استفاده شان متفاوت باشد. از سوی دیگر، قیمت میلگرد یزد که شرکتی بزرگ در این عرصه می باشد هم بر همین پایه تعیین می شود. بهتر است که پیش از بکارگیری از این میلگردها، با فروشنده ای متخصص امور مشورت کنید. حتماً برترین عرضه کننده، نوع مرغوب را در اختیار شما قرار می دهد. 

گفتنی است که مجموعه ما نیز بهترین نوع میلگردها را با استانداردهای مختلف در دسترس مشتریان می گذارد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما