فروش میلگرد 12 آجدار کرمان

میلگرد 12 آج دار یک نمونه از میله های فولادی است که بتن را در جهت جبران مقامت کششی در پایین آن کمک می کند.برای بهبود چسبندگی یک راهکار انجام میدهند که بین فولاد تقویتی و بتن میلگرد را آج دار میکنند و دلیل نامگذاری میلگرد آجدار به همین دلیل است.

برآمدگی ها و ارتفاع آج ها باید طبق اصول و استاندارد هایی طراحی شود.برای ثابت ماندن میلگرد در بتن و جلوگیری از حرکت کردن آن میلگرد را در عمق زیاد در بتن جاسازی میکنند و یا انتهای میلگرد را خم میکنند و به آن حالت قلاب مانند میدهند که راحت تر در بتن قفل و ثبت شود.

فروش میلگرد 12 آجدار کرمان

آیا وزن همه میلگرد ها برابر هستند؟

آیا وزن همه میلگرد ها برابر هستند؟ در هر کشوری میلگرد های فولادی طبق استانداردهای مربوط به همان کشور ساخته میشوند که در این استانداردها طبقه بندی مشخصی از خواص مکانیکی فولادها وجود دارد.در کشور ما فولاد های آرماتور که توسط کارخانه های کرمان و اصفهان تولید می شوند مطابقت خوبی با استانداردهای روسی دارند.طبق این استانداردها فولادتولید شده به سه گروه تقسیم می شود که ما در اینجا سه گروه را نام و توضیح می دهیم:

فولاد A1: میلگردی صاف است که دارای مقاومت تسلیمی 2300 سانتی متر مربع و مقاومت کششی 3800 بر سانتی متر مربع است.

فولاد A2:این میلگرد آجدار است و دارای مقاومت تسلیمی 3000 سانتی متر مربع و مقاومت کششی 5000 بر سانتی متر مربع است.

فولاد A3:میلگردی آج دار است و دارای مقاومت تسلیمی 4000سانتی متر مربع و مقاومت کششی 6000 بر سانتی متر مربع است.

انواع میلگردهای آج دار:

میلگرد آجدار یا آج مارپیچی :نوع میلگرد A2 می باشد میزان کربن در آن کمتر است و به همین دلیل از قابلیت خم پذیری بیشتری برخوردار است که در ساخت خاموت کاربری دارد.

میلگرد آجدار با آج دوکی :در دسته میلگردهای A3 می باشد که میزان کربن در این نوع بیشتر از میلگرد آجدار مارپیج است و کاربری این میلگرد بیشتر برای طراحی و سازه است.

میلگرد آجدار با آج مرکب : درصد کربن در این نوع بسیار زیاد بوده و کاربرد آن بیشتر در صنعت است.

مرکز پخش میلگرد 12 ذوب آهن اصفهان

مرکز پخش میلگرد 12 ذوب آهن اصفهان کارخانه جات زیادی در این زمینه مشغول تولید هستند که از زمره کارخانه های سر آمد در تولید میلگرد 12 می توان به ذوب آهن اصفهان , فولاد خراسان و کرمان و فولاد آذربایجان و فولاد آناهیتا گیلان اشاره کرد.ذوب آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه در زمینه تولید فولاد است که دارای چهار کارگاه بزرگ تولیدی است که در زمینه تولید میلگرد از سایز 12 تا سایز 40 مشغول تولید هستند.میلگرد 12 اصفهان پرکاربرد در زمینه سازه است که پخش میلگرد 12 از کارخانه صورت میگیرد و به تمامی نقاط کشور توزیع و ارسال میشود و فروش بالایی در این زمینه صورت میگیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما