فروش ویژه بیلت فولاد مبارکه در شهر شیراز

شرکت فولاد مبارکه که در شهر صنعتی اصفهان واقع شده؛ از شرکت های پیشرو و مقدم بر همه کارخانجات تولیدی فولاد بوده و محصولات متعددی را به عرضه رسانده است. برای نمونه می توان به بیلت فولاد مبارکه اشاره کرد که نوعی قالب موجود از فولاد به شمار آمده و با توجه به کاربرد فراوان خود در صنعت، فروش ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

فروش ویژه بیلت فولاد مبارکه در شهر شیراز

5 ویژگی شگفت انگیز بیلت فولاد مبارکه

5 ویژگی شگفت انگیز بیلت فولاد مبارکه بیلت فولاد در ظاهر شبیه به شمش است؛ با این تفاوت که سطح دایره ای یا مربعی شکل این محصول دارای عرض پایین تر از 15 سانتی متر بوده و از طول بیشتری هم نسبت به شمش برخوردار می باشد؛ به عبارتی بیلت، سطح مقطع کوچک تری را به خود اختصاص داده است.

اما می خواهیم در این قسمت به ذکر 5 ویژگی بیلت فولاد مبارکه که از مشخصات شگفت انگیز آن به شمار می آیند؛ بپردازیم که در گزینه های زیر آمده اند:

  1. بیلت فولاد، تشکیل یافته از رده های متعددی است که رده 3sp و رده 5sp از جمله آنها به حساب می آیند.
  2. نوع 3sp بلیت از خاصیت های برتری همچون انعطاف نسبت به خمش، پیچش و کشش برخوردار می باشد.
  3. اما نوع 5sp بیلت، چندان منعطف نبوده و هنگامی از آن استفاده می نمایند که سازه های مختلف از نیرو و فشار به دور باشند؛ این نوع بلیت، ثبات بالاتری را به همراه داشته و از نوع 3sp، ارزان تر است.

بیلت فولاد مبارکه را از کجا بخریم؟

بیلت فولاد مبارکه را از کجا بخریم؟ بیلت فولاد مبارکه که با وجود برخورداری از مشخصات ممتاز خود توانسته بیشترین کاربرد را در صنایع پیدا کند؛ به عنوان شمشال نیز شناخته می شود.
از موارد استفاده بیلت هم این است که از آن در صنایع ساخت میلگرد و صنایع تولیدی سیم کاربرد به عمل آورده و به عنوان در دسترس ترین منابع فولاد از آن یاد می شود.

اما اگر دغدغه تان در رابطه با تهیه این محصول این است که بیلت فولاد مبارکه را از کجا بخریم؟ می توان خدمت شما خریداران گرامی اعلام داشت که از طریق این مرکز که از بزرگترین و بهترین مجموعه های فروش انواع بیلت و فرآورده های فولادی دیگر محسوب می گردد؛ می توانید اقدام به خرید بیلت فولاد مبارکه نمایید.

گفتنی است بیلت های ارائه شده از این مرکز، همراه با خلوص و کیفیت بسیار بالایی بوده و بنابراین می توان از آنها بیشترین استفاده را به عمل آورد.
اگر هم سوال یا ابهامی پیش از خرید داشتید؛ می توانید از کارشناسان و مشاورین فروش پرسیده تا شما را کاملاً راهنمایی کرده و در نهایت شرایط را برای انجام خریدی مطلوب، نزد شما فراهم آورند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما