فروش ویژه پوسته اکسیدی نورد در بازار داخلی

در فرآیند ریخته گری و نورد پوسته های اکسیدی از سطح قطعه در دماهای بسیار بالا جدا می شوند.
 حدوداً دو درصد از شمش فولادی در فرایند نورد به شکل پوسته اکسیدی نورد ضایعاتی جدا می شوند و از خط تولید خارج می گردند. که به صورت ویژه و با قیمتی استثنایی به فروش می رسند.
بازیافت این پوسته ها بسیار سود آور می باشد و با استفاده از از عوامل احیا کننده صورت می گیرد، این عوامل احیا کننده شامل زغال سنگ، کوک و گرافیت می باشد و این عملیات در یک بستر ثابت و در دمای معین انجام می شود.

فروش ویژه پوسته اکسیدی نورد در بازار داخلی

دسته بندی انواع پوسته اکسیدی نورد

دسته بندی انواع پوسته اکسیدی نورد در هنگام نورد گرم شمش های فولادی که در کوره هایی که از قبل پیش گرم شده اند اکسایش سبب ایجاد پوسته هایی در سطح شمش می شود که اگر این پوسته برداشته نشوند با گذشت زمان سبب کاهش نفوذ اکسیژن به عمق شمش می‌شوند و موجب کاهش خواص مکانیکی و بازده تولید در مراحل بعدی را می‌گردد.
پوسته های اکسیدی دارای دو نوع پوسته های اکسیدی آهن و پوسته های اکسیدی فولاد می باشد و ترکیب آن شامل مگنتیک می‌باشد که به رنگ آبی خاکستری یا به رنگ استیل است و همچنین پوسته داخلی  دارای دانه های فلزی Feo که سیاه رنگ است می باشد و باعث سخت شدن فلز می شود و دارای یک پوسته نازک در سطح است که از هماتیت تشکیل شده است.
نحوه تعیین میزان خلوص پوسته های اکسیدی و درصد آهن موجود در آن از از میکروسکوپ های SEM استفاده می کنند و سپس بر اساس درصد خلوص، این پوسته ها را برای استفاده در کوره بلند، تولید فروسیلیس و مصارف تولیدی خریداری می‌کنند و به چرخه تولید باز می گرداند که این کار سودآوری اقتصادی بسیار خوبی دارد.
برای تولید انواع پودرهای آهنی و ترکیبات آهن نیز از پوسته های اکسیدی استفاده می کنند و پس از شست و شو و تمیزکاری، این پوسته ها آن ها را در داخل یک آسیاب گلوله ای می ریزند تا پوسته ها خرد شوند و در نهایت اندازه آن ها بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میکرون شود و سپس این پوسته ها را تحت حرارت ۱۱۵۰ درجه سانتی گراد قرار می دهند تا ترکیب آن به هماتیت نزدیک شود و دوباره آن ها را آسیاب می کنند تا اندازه آن ها بین ۶۸ تا ۱۰۰ همگن شود.

قیمت نهایی خرید پوسته اکسیدی نورد

قیمت نهایی خرید پوسته اکسیدی نورد قیمت پوسته اکسیدی نورد با توجه به وزن و خلوص آن متفاوت می باشد و به صورت مزایده ای به بالاترین قیمت به فروش می رسد.
برای خرید پوسته اکسیدی نورد می توانید به ما نمایندگی های ما مراجعه نمایید همچنین می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید و از این طریق اقدام به خرید این پوسته با خلوص بالا نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما