فروش کلی شمش آهن صادراتی

یکی از مهمترین صادرات ایران شمش از آهن است و متقاضیان زیادی از کشورهای خارجی برای وارد کردن این محصول وجود دارد و کشور چین مهمترین وارد کننده شمش آهن با عیار بالا از ایران است.

فروش کلی شمش آهن عیار بالا به میزان قابل توجهی باعث کاهش هزینه می‌شود ولی در حالت کلی قیمت فروش شمش آهن صادراتی به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی‌توان گفت که با خرید عمده ارزان فروخته می‌شود

ولی شرکت‌های فروش شمش آهن صادراتی با قرار دادن تخفیف های وابسته به میزان تقاضا و تولید فرصتی مناسب برای متقاضیان خارجی می شود.

فروش کلی شمش آهن صادراتی

آنچه باید از شمش آهن عیار بالا بدانید

آنچه باید از شمش آهن عیار بالا بدانید زمانی که مواد غیر فلزی با روش مبتدی بر قالب رسخته کری به صورت فله ای تهیه شود به عنوان شمش شناخته می‌شود.

شمش آهن یعنی روی آن پردازش انجام نشده و خالص است که می‌توان شمش آهن عیار بالا را به عنوان ذخیره ارز در تبادلات اقتصادی و سیاسی در میان کشورها استفاده کرد.

از شمش آهن عیار بالا که یک محصول با کیفیت بالا است در کارخانه‌ ها به عنوان مواد اولیه استفاده کردکه طی فرآیندی پردازش می‌شوند.

شمش آهن را با دادن حرارت زیاد به صورت بلوک هایی با اندازه و ضخامت های مشخص تولید می‌شود به طور واضح تولید شمش آهن، از سنگ آهن که از معادن مخصوص به خود استخراج کرده و وارد کارخانه های ذوب آهن می‌شود و طی فرآیندی ناخالصی آن از سنگ آهن جدا شده و ماده به دست آمده را در قالب های معینی سرد می شوند.

شمش آهن در عیار های مختلف تولید می‌شود و ارزش شمش آهن و قیمت آن به میزان عیار آن بستگی دارد که شمش آهن عیار بالا کاربرد و قیمت زیادتری نسبت به سایر عیارها دارد

و در تولید آلیاژ و فولاد نقش مهمی دارد کشور ایران با داشتن ماشین آلات پیشرفته، پیشرفت تکنولوژی و دانش روز شمش آهن عیار بالای با کیفیت تولید می کنند.

تولید کنندگان شمش آهن صادراتی

تولید کنندگان شمش آهن صادراتی تولید کنندگان شمش آهن صادراتی با کیفیت ترین شمش آهن را به کشورهای خارجی عرضه می کنند که قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

اصلی ترین ماده تشکیل دهنده شمش آهن، سنگ آهن است و تغییر در قیمت و میزان تولیدی آن متقابلا در قیمت کلی شمش آهن بسیار موثر می باشد‌.

برای تولید شمش آهن میزان مصرف نفت نقش دارد و تعیین قیمت نفت نیز بین‌ المللی است و با افزایش آن در سطح جهان در قیمت محصولاتی که در آن نفت مصرف می شود باعث نوسانات می شود.

یکی دیگر از عواما موثر این است که هر محصولی که از مرز خارج شود و صادرات به کشور های خارجی انجام شود شامل هزینه حمل و نقل و گمرک می باشد که این نیز بر افزایش قیمت شمش آهن تاثیر می‌گذارد.

در تولید شمش آهن از ضایعات آهن و قراضه آهن استفاده می‌شود و با کاهش ضایعات قیمت شمش آهن تغییر می کند.

هرچقدر میزان تقاضا شمش آهن توسط کشورهای دیگر بیشتر باشد و حجم تولید نیز بالا می رود و در صادرات این محصول موثر است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما