قیمت آهن اسفنجی صادراتی گل گهر

آهن اسفنجی از تولیدات خام کارخانه های تولید فولاد یا چدن است که پس از فرآوری به محصولات گفته شده، تبدیل می شود. آهن اسفنجی اصفهان از بزرگترین اقسام تولیدی کشور ما محسوب می شود. کشور ما از بزرگترین تولید کنندگان این کالا به شمار می رود که می تواند از 10 رتبه اول جهان باشد.

اکثر سهم آهن اسفنجی صادراتی ایران از کارخانه فولاد مبارکه اصفهان که قدیمی ترین کارخانه ایران در این حوزه است صورت می گیرد، که باعث می شود از کشور های صنعتی یاد شویم و حتی صادرات هم به دیگر کشور ها داشته باشیم. اما از نقطه ضعف های آن ایجاد آلودگی زیاد و ضرر رساندن به محیط زیست است که همین موضوع باعث شده دیگر کشور ها ترجیح دهند تولید محصولات آهنی خود را به ما بسپارند و بعد از ما خریداری کنند.

 قیمت آهن اسفنجی صادراتی گل گهر

بزرگترین تولیدکنندگان آهن اسفنجی در جهان

بزرگترین تولیدکنندگان آهن اسفنجی در جهان بالا ترین رتبه های تولید و فروش آهن اسفنجی در جهان در سال های اخیر به ترتیب چین (با 928 میلیون تن در رتبه نخست در سال 2018)، هند، ژاپن، ایالات متحده، کره جنوبی، روسیه، آلمان، ترکیه، برزیل و ایران (25 میلیون تن تولید و رتبه دهم) هستند. به جز کارخانه اصفهان، کارخانه گل گهر سیرجان که واقع در استان کرمان هست هم از مهم ترین مراکز تولید آهن اسفنجی محسوب می شود.

که این محصول در این کارخانه بیشتر برای کاربرد ذوب و شمش ریزی استفاده می شود. این کارخانه دو بخش مگامدول گوهر و کوثر برای تولید آهن اسفنجی و یک بخش تولید ورق فولادی دارد که این بخش نیاز به فرآوری آهن و تبدیل آن به فولاد نیز دارد. ظرفیت و توانایی تولید آن 3.4 میلیون تن آهن از احیای مستقیم به صورت سالانه است. که در حال حاضر فقط بخشی از آن یعنی به اندازه ی 1.7 میلیون تن آن در حال فعالیت است.

فروش آهن اسفنجی صادراتی در اصفهان

فروش آهن اسفنجی صادراتی در اصفهان اصفهان حجم تولید بسیار زیاد و توانایی صادرات محصول به کشور های دیگر را به علت شامل داشتن کارخانه های فولاد مبارکه و ذوب آهن دارد، که این موضوع صادرات رشد 75 درصدی هم داشته است. محصولات کارخانه های اصفهان به صورت های مختلفی از جمله نوع تغلیظ شده آن دو کنستانتره، گندله، شمش، میلگرد، نبشی، ورق، قوطی، پروفیل، تیر آهن، لوله و یا تبدیل و استحصال فرو آلیاژ هایی از آن است. صادرات این استان به 38 کشور دنیا صورت می گیرد. از جمله کشور های حومه خلیج فارس یا عراق، اردن، مصر، لیبی، یمن که بیشترین سهم واردات از جانب کشور ما را دارند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما