قیمت انواع تیرآهن 14 سبک

تیرآهن 14 سبک نمونه ای از فولادها و تیرهای مختلف تولید شده توسط بهترین تولیدکنندگان برتر کشرمان است. خوشبختانه سازنده این محصول از بهترین و اساسی ترین مواد اولیه برای ساخت این نوع تیر استفاده می کند و در سال های اخیر تولید این محصول در مقیاس وسیع بوده و قیمت بسیار مناسبی دارد.

تیرآهن سبک نقش مهمی در حفاظت از سطح عرضی ساختمان دارند. ستون اغلب برای طراحی سازه ها بر اساس بار روی لنگر خمشی استفاده می شود.تیرآهن 14 سبک به عنوان ستون ، تیر ، خرپا و نعل عمل می کنند. وزن تیرآهن 14 سبک حدود 135 کیلوگرم است.

قیمت انواع تیرآهن 14 سبک

آشنایی مختصر با تیرآهن 14

آشنایی مختصر با تیرآهن 14 تیرآهن 14 سبک یکی از پرکاربردترین انواع تیرها در ایران است. در ساختمانهای ما مورد استفاده قرار می گیرد و از شهرت و کارایی بالایی برخوردار است. یکی از آنها برای ساخت سوله و سقف های کوچک استفاده می شود. دارای ظرفیت حمل بالا است. تیرآهن 14 ایران در بین مردم کشورهای دیگر بسیار محبوب است و هر سال این محصول را سفارش می دهند تا بتوانند از این محصول با کیفیت استفاده کنند. آنها از این نوع تیرها در ساختمانهای خود استفاده می کنند.

تیرآهن 14 یکی از محبوب ترین انواع تیرهای ساده و سبک است. کاربرد تیرآهن‌ها در سه دسته کلی تیر اصلی، تیر فرعی و تیر کلاف می‌باشد . استفاده از تیرهای کوچک وزن کلی سازه و هزینه های عملیاتی را به دلیل وزن سبک آن کاهش می دهد. تیرآهن 14 بر اساس استانداردهای مختلف تولید می شود و وزن آن 12/9 – 33/7 کیلوگرم است.

مراکز خرید تیرآهن 14 سبک

مراکز خرید تیرآهن 14 سبک بهتر است تیرآهن 14 سبک ارزان را از بهترین مجموعه فروش خریداری کنید. این نوع کالاها استانداردهای متفاوتی را ارائه می دهند و از نظر اندازه و وزن با سایر محصولات مشابه متفاوت هستند. همچنین لازم به ذکر است که تیرآهن 14 سبک به صورت عمده توسط فروشنده به فروش می رسد.

خرید تیرآهن 14 سبک در بازار متداول است. در سالهای اخیر ، این محصول به دلیل کیفیت عالی ، کاربردهای متفاوت ، مزایای منحصر به فرد و مهمتر از همه ، قیمت مناسب در بازار خرید محبوب شده است. این محصول به طرق مختلف در بازار رواج دارد و مورد استقبال خریداران قرار می گیرد که بارزترین آنها فروش عمده و مستقیم است.

مشتریان تیرآهن 14 سبک و انواع دیگر را مستقیماً از تولید کننده محصول خریداری می کنند ، در این حالت علاوه بر کیفیت خوب ، از قیمت مناسب و ارزان آن نیز بهره مند می شوند. قیمت اتیرآهن 14 سبک هر روز از طریق یک صفحه مجازی در اختیار مشتریان قرار می گیرد ، عموماً ارتفاع تیر پلیمری بین 80 تا 600 متر است در این حالت باید وزن آن را نیز در نظر گرفت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما