قیمت انواع میلگرد جناقی آجدار

میلگرد جناقی از کاربردی ترین مدل های این کالا است که قیمت آن در سطح مناسبی قرار دارد. قیمت این محصول وابسته به سطح کیفی آن می باشد. هرچه درجه کیفی این نوع میلگرد و سطح مقاومت آن افزایش پیدا کند در قیمت گذاری آن نیز در بازار های داخلی موثر خواهد بود. اطلاع از قیمت بروز این مدل میلگرد این فرصت را در دسترس افراد قرار می دهد تا بتوانند کالای مد نظر خود را با اطمینان بسیار زیاد تهیه کنند.

قیمت انواع میلگرد جناقی آجدار

انواع میلگرد در سازه های بتنی

انواع میلگرد در سازه های بتنی میلگرد یکی از اصلی ترین و مهمترین اجزایی است که در ساختمان سازی و سازه های بتنی از آن استفاده می شود. این محصول نقش مهمی در استحکام سازه های بتنی دارد و به مدل های گوناگونی تقسیم می شود.

آشنایی با هر یک از مدل های این کالا به افراد کمک می کند تا بتوانند کالای مد نظر خود را با اطمینان خاطر بسیار زیاد تهیه کنند. انواع میلگرد در سازه های بتنی را می توان به صورت زیر طبقه بندی کرد:

  • میلگرد راستا: این نوع میلگرد همان طور که از نام آن مشخص است به شکل راسته می باشد و از آن بیشتر به منظور مقاومت کششی سازه های بتنی استفاده می شود.
  • میلگرد خاموت: از این نوع مبگرد برای جلوگیری از بیرون زدگی قسمت های مختلف سازه های بتنی از جمله آرماتور های طولی به کار گرفته می شود.
  • میلگرد سنجاقی: این نوع میلگرد از کاربرد بسیار زیادی برخوردار می باشد و می توان به کمک آن کابل های مختلف را بین سازه های بتنی نصب کرد.
  • میلگرد های جناقی: این نوع میلگرد از مهمترین انواع مختلف این محصول در سازه های بتنی می باشد و میزان مقاومت و تحمل آن را تا حد بسیار زیادی افزایش خواهد داد.
  • میلگرد رکابی: از این محصول برای نگهداشتن آرماتور های طولی و عرضی استفاده می شود.

فروش عمده میلگرد جناقی

فروش عمده میلگرد جناقی فروش میلگرد آجدار و دیگر مدل های این محصول همچون میلگرد جناقی در بازار های داخلی اغلب به صورت عمده انجام می شود. فروش عمده و کلی این محصول مزیت های بسیار زیادی را برای افراد ایجاد می کند که این مزایا را می توانیم به صورت زیر بیان کنیم:

  • کاهش در هزینه ها و مخارج تمام شده افراد
  • افزایش تقاضا برای خرید و سفارش این محصول
  • رونق در تولید این محصول ارزشمند و کاربردی

این سایت اصلی ترین و با سابقه ترین مرکز فروش کلی میلگرد های جناقی در کشور است که این محصولات را با مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین نرخ در دسترس افراد قرار می دهد. کیفیت این محصولات کاملا تضمین شده است و در سطح عالی قرار دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما