قیمت اهن قراضه درجه یک در سال 99

اهن قراضه درجه یک جزو معدود محصولات سنگین است که بعد از هر بار مصرف، باز هم قابلیت بازیافت شدن را دارا می باشد. امروزه بازیافت در دنیا با توجه به اهمیت کمبود منابع اولیه در دست بشر تبدیل به یک صنعت بسیار بزرگ و پرسود و پر طرفدار شده است که هر نوع ماده و کالایی که قابلیت تکرار و تولید مجدد را داشته باشد، در این صنعت دارای ارزش خواهد بود.

شاید برای خیلی‌ها سوال بوده باشد که آهن قراضه چیست؟ اگر بخواهیم به شکل ساده پاسخ این سوال را بیان کنیم، باید گفت که آهن قراضه همان تولیدات فولادی هستند که درصد کربن آنها کم است و در بازار به عنوان فولاد سبک و یا ضایعات معرفی می‌شوند، یکی از نکات قابل توجه در راه آهن و سایر کالاهای ضایعاتی این است که در فرآیند بازیافت با هزینه‌ای به مراتب خیلی کمتر می توان دوباره آنها را به چرخه تولید برگرداند. 

قیمت اهن قراضه درجه یک در سال 99

اهن قراضه درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟

 اهن قراضه درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟ اگر بخواهیم به گوشه‌ای از ویژگی اهن قراضه درجه یک اشاره کنیم، باید بگوییم این نوع از فلزات سنگین، دارای درجه و رتبه های متفاوت و گوناگونی هستند مانند: آهن قراضه کهنه، آزاد، بسته، مخلوط، سنگین بار، متوسط بار و سبک بار که برای تعیین رتبه و نوع کیفیت شیمیایی و میزان تمیزی فلز موجود مد نظر قرار می گیرند، به طوری که آهن قراضه نباید از سایر فلزات و آلیاژهای مختلف مثل قطعات کامیون ها، اتصالات، شیر ها و قسمت های مختلف ماشین آلات سنگین و دیگر موارد مشابه باشد.

لازم به ذکر است که با توجه به تمیزی و نوع کیفیت شیمیایی و میزان وجود عناصر اصلی می‌توان آهن قراضه یا همان فولاد ساده را به سه دسته درجه یک، درجه دو و درجه سه تقسیم کرد. به طور کلی می‌توان گفت که آهن قراضه باید فاقد هرگونه زنگ زدگی، خوردگی، پوسیدگی عمیق و انواع رسوبات گوگردی و قیر باشد. 

دغدغه هایی برای خرید اهن قراضه درجه یک

دغدغه هایی برای خرید اهن قراضه درجه یک خرید اهن قراضه درجه یک برای خیلی از تولیدکنندگان بزرگ در صنعت آهن و فولاد یکی از چالش‌های اصلی بازار امروز آهن شده است. شاید اولین دقیقه همه تولید کنندگان در تهیه این آلیاژ با عظمت و گرانبها تأمین میزان مورد نیاز کارخانه های ذوب می باشد، که اولاً در بازار شاید وجود نداشته باشد و در ثانی اگر یافت شود نیز با قیمت بسیار زیادی به فروش می‌رسد.

دومین عامل در خرید آهن قراضه، میزان کیفیت و درجه آن است. که بر اساس تقسیم بندی سازمان استاندارد، دارای چه رتبه ای باشد. بر اساس تحقیقات انجام شده، در حال حاضر یکی از مراکز تامین آهن قراضه در استان مازندران است، که روزانه می تواند بیش از ۳۰۰ تن آهن مورد نظر را تامین کند. اما نبود قیمت مناسب و کارشناسی شده یکی از بزرگ‌ترین نگرانی های تولیدکنندگان است که صنعت آنها به این مهم نیاز دارد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما