قیمت بهترین بریکت گرم آهن اسفنجی

بریکت گرم آهن اسفنجی محصولی است که طی مراحلی معین از آهن اسفنجی به دست می آید و تنها تفاوت آن با آهن اسفنجی این است که این نمونه در تکه های بزرگ و فشرده قالب گیری و تهیه می شود. بریکت های گرم از آهن اسفنجی گرم در دمای ۶۵۰ درجه سانتی گراد به دست می آید. قیمت بهترین بریکت گرم آهن اسفنجی براساس کیفیت و سایزی که دارد تعیین می شود. این قیمت را تولید کننده پس از تولید و پیش از عرضه به بازار ها محاسبه و مشخص می نماید. 

آهن اسفنجی به صورت مستقیم از احیا کردن سنگ آهن بدست می آید و بر روی آن عملیاتی انجام می دهند که نیازی به ذوب کردن سنگ آهن نیست که در آن عملیات اکسیژن آن حذف می‌ شود، سنگ اهن ها دارای عیار 67 درصد است و وقتی احیا شد محصولاتی نظیر گندله و بریکت مخلخل بوجود می آید، قیمت ها را می توانید از سایت انلاین و معتبر فروش بررسی کنید.

قیمت بهترین بریکت گرم آهن اسفنجی

مراحل تولید بریکت گرم آهن اسفنجی کم کربن

مراحل تولید بریکت گرم آهن اسفنجی کم کربن تولید بریکت گرم آهن اسفنجی کم کربن با ب روز ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی انجام می شود در کل تمام مراحل تولید این محصول را ماشین ها انجام می دهند. مراحل تولید این محصول بسیار حساس می باشد و باید تمام آنها را طبق اصول و استاندارد ها طی کرد. از اولین و مهمترین مراحل تولید این محصول می توان به فراهم کردن مواد اولیه مرغوب اشاره کرد.

ابتدا باید آهن اسفنجی خام را تهیه نمود، آن را درون کوره های مخصوص ریخت که حرارت بسیار بالایی دارند تا ذوب شوند، مرحله بعد ریختن مواد ذوب شده در دستگاه بریکت ساز می باشد، در این دستگاه قالب گیری بریکت ها در سایز ها و شکل های مختلفی انجام می شود و در آخر بریکت های به دست آمده و سفت شده را از نظر کیفیت مورد بررسی قرار داده و پس از ثبت آنها از نظر کیفیت بریکت ها توسط عرضه کنندگان وارد بازار ها می شود. تولید بریکت آهن امروزه با حجم بالایی انجام می شود تا نیاز مصرف کنندگان به خوبی تامین گردد. 

مراحل تولید و ساخت بریکت آهن اسفنجی به این صورت است که پس از ذوب و احیا در فولاد سازی در فرآیند ریخته گری به شکل های مختلفی در می آید و به سه شکل متخلخل و شمش و میلگرد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بریکت آهن اسفنجی به دو شکل سرد و گرم تولید می شود که ما در اینجا هر دو آن را توضیح می دهیم تیم در تولید سرد از خاک و دانه های ریز آهن استفاده می شود که نام دیگر آنها بریکت نرمه می باشد که حدود اندازه آنها ۶ میلیمتر است و در تولید این نوع گرم دما باید به بالای ۶۵۰ درجه سانتیگراد برسد و محصولاتی که در این راستا تولید می شود تولیداتی با خاص توسعه یافته هستند.

به طور کلی بریکت از فشرده سازی و فشرده کردن گرد و غبار زغال سنگ یا مواد هایی نظیر آهن خورده و خاک آن به وجود می آید یک قالب فشرده را تولید می کنند و گندله ها نمونه دیگر محصولات اینچنینی هستند که آنها نیز از نرمی و خرد شدن سنگ آهن به وجود می آیند.

بهترین راه خرید بریکت گرم آهن اسفنجی

بهترین راه خرید بریکت گرم آهن اسفنجی راه های متعددی وجود دارد که امروزه شما با کمک آنها می توانید به راحتی خرید بریکت آهن اسفنجی را البته با اطمینان کامل انجام داد. بهترین راه برای خرید این محصول خرید به صورت بی واسطه می باشد که با این روش شما می توانید به صورت مستقیم به سراغ خود تولید کننده بروید و محصول را با کیفیت بالا و قیمت های باور نکردنی از او خریداری نمایید و مورد استفاده قرار دهید. 

بهترین راه دیگر برای خرید بریکت گرم آهن اسفنجی مراجعه به این سایت می باشد که در این روش هم شما می توانید هم نمونه ها را از نظر کیفیت با یکدیگر مقایسه کنید و هم از پرداخت هزینه های گزاف رفت و آمد و ماندن در ترافیک های سنگین معاف شوید و از همه مهمتر پس از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ آن، محصول را درب محل تحویل گرفت. 

خرید بریکت گرم و سرد آهن از دو طریق حضوری و آنلاین امکان پذیر است، برای کاهش قیمت و هزینه می توانید ان را بدون واسطه و مستقیم خریداری کرد، گندله‌ها و بریکت ها برای داشتن استحکام کافی برای استفاده در کوره بلند و ایجاد مقاومت باید مراحل نهایی تولید و پخت آنها و درنهایت خشک و سرد کردن را بگذرانند تا سهولت در حمل و نقل و تسهیل صورت بگیرد.

شکل ظاهری آنها گرد و کروی شکل است و به دلیل متخلخل بودن ساختاری آن ظاهری شبیه به اسفنج دارد و به همین دلیل به آنها اسفنجی می گویند که عیار آهن آن بسیار بالا بوده، امروزه با توجه به کمبود ضایعات آهن و افزایش قیمت آن و مشکلات زیست محیطی آهن اسفنجی مورد توجه قرار گرفته و استفاده از آن رو به افزایش است، قابل ذکر است 5 درصد فولاد جهان از آهن اسفنجی تولید می‌شود.

آشنایی با انواع بریکت آهن اسفنجی

آشنایی با انواع بریکت آهن اسفنجی بریکت ها دارای سرد و گرم هستند و از خواص بریکـت گرم حمل و نقل آن آسان و سطح ویژه پایین، چگالی و استحکام مکانیکی بالا و مقاومت مطلوب در برابر اکسیداسیون اشاره کرد و خواص بریکـت سرد آهن در صنعت فولاد جایگزین قراضه در کوره‌های القایی و قوس الکتریکی و کاهش مصرف کک و افزایش کیفیت بار فلزی در کوره بلند و عامل خنک کننده تولید فولاد آلیاژی به دلیل کربن و ناخالصی بسیار پایین دارد.

این مواد در کوره های بلند به مواد اولیه کلوخ سازی اضافه می شوند و بعد از آسیاب شدن در روش احیا به مواد اولیه گندله سازی آن را اضافه می کنند، تفاوت گنده و آهن اسفنجی در شکل انها است، مهم‌ترین خاصیت گندله‌ها استحکام مکانیکی آنها است، روش‌های گندله سازی به دو دسته مخروط گندله سازی و روش دیسک تقسیم می شوند و بنا به نوع کاربری و استفاده در صنایع استفاده می شوند.

امروزه بیشترین ماده اولیه برای ساخت سنگ آهن همین گندله ها است، کنسانتره محصول پر کردن آهن و حذف ناخالصی‌ها از سنگ‌های آهن ها است که با خرد و نرم کردن صورت می گیرد، در کنسانتره کردن با رطوبت 10 درصدی سنگ آهن باید حتما روش خشک سازی صورت بگیرد، برای اینکار مواد مرطوب را با سنگ آهن خشک مخلوط می‌کنند تا ماده اولیه کیفیت لازم را پیدا کند.

نکات مهم ساخت بریکت گرم آهن اسفنجی

نکات مهم ساخت بریکت گرم آهن اسفنجی از نکات مهم ساخت بریکت ها باید بگوییم که این محصولات از احیای مستقیم سنگ آهن بدست می‌آیند و یک منبع انرژی و ماده ای برای سازندگان فولاد است که تا قبل از این به فلز قراضه متکی بودند، تولید آنها به دو روش گازی یا استفاده از زغال‌سنگ برای احیای آهن صورت می‌پذیرد و معمولاً در کشورهای دارای ذخایر گازی از روش گازی استفاده می‌گردد، در کشور ما نیز فولاد خوزستان و فولاد مبارکه از گاز به عنوان ماده احیاکننده استفاده می‌کنند، بریکت ها و گندله ها برای ساخت آهن بسیار کاربردی هستند که برای تولید آهن از خام آنها استفاده می شود.

به طور کلی به بلوک های فشرده شده از گرد و غبار زغال سنگ یا سایر مواد ترکیبی نظیر آهن اسفنجی و خاک آهن اسفنجی و پلیسه ها و خرده های آهن ها بریکت می گویند، این محصولات آهنی ماده اولیه برای تولید آهن اند که با روش‌های تولیدی خرد و آسیاب می شود و با دانه‌بندی که در سایز 0 تا 100 است به به صنایع عرضه می‌شوند و در بیشتر صنایع مختلف که با سنگ آهن سرکار دارند استفاده می شوند.

مزایای بریکت گرم آهن اسفنجی چیست؟

مزایای بریکت گرم آهن اسفنجی چیست؟ بریکت آهن اسفنجی قالب های فشرده شده هستند که برای افزایش و بهبود کمیت و کارایی و ذخیره سازی و حمل و نقل آهن اسفنجی مورد توجه و استفاده قرار گرفته است.

به طور کلی مزایای بریکت اسفنجی بسیار زیاد است و در موارد زیادی از آنها استفاده می شود و دیگر نیاز نیست نرمه و خورده آهن را به گندله تبدیل کرد، در این مورد می توان درصد کربن را تنظیم کرد و درجه فلزآهن بریکت را بالا برد، درجه فلز آهن بریکت 96 درصد و چگالی آن چهار و نیم گرم بر سانتی متر مکعب می باشد.

از مهم‌ترین کاربردهای آن در کوره‌های القائی و تولید آهن و فولاد خام می باشد، آهن اسفنجی جایگزین مناسبی برای ضایعات آهن است و درصد بالایی از مواد اولیه جهت تامین ذوب مورد نیاز واحدهای فولادسازی به جای ضایعات از طریق آهن اسفنجی است.

صادر کننده بریکت گرم آهن اسفنجی عیار بالا

صادر کننده بریکت گرم آهن اسفنجی عیار بالا قیمت آهن اسفنجی را می توانید از سایت معتبر آنلاین بررسی کنید، انواع بریکت آهن اسفنجی در تناژ های متنوع و کیفیت بالا و قیمت های مناسب به خریداران این محصول به فروش می رسد، شرکت های مختلف در سراسر کشور با همکاری متخصصان و سرمایه داران فعالیت مطلوبی دارد و به به شعب عرضه می کند، صادر کننده بریکت آهن عیار بالا آن را به کشورهای بسیاری با رونق اقتصادی بالایی صادر می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما