قیمت بیلت شرکت فولاد خوزستان

قیمت بیلت فولاد خوزستان بر اساس کیفیت، خلوص و ابعاد ضایعات تعیین می شود. برای اطلاع از نرخ روز این محصول می توانید در اینترنت جستجو کرده و یا با تماس تلفنی از قیمت ها آگاه شوید. بیلت به عنوان مهمترین ماده اولیه در تولید فولاد شناخته می شود. این شمش فولادی با نام شمشال هم معروف است. برای خرید می توانید به صورت آنلاین اقدام کرده و آن را با صرف یک زمان کوتاه، با نرخ روز سفارش دهید.

قیمت بیلت شرکت فولاد خوزستان

تفاوت شمش با بیلت چیست؟

تفاوت شمش با بیلت چیست؟ به بیان ساده می توان گفت انواع بیلت، بلوم و اسلب همگی از شمش ساخته می شوند اما در عمل تفاوت های بارزی با یکدیگر دارند. بیلت در واقع محصول فولادی نیمه ساخته است که برای تبدیل شدن به محصول نهایی باید مورد فرآوری قرار گیرد. اگر شمش را مستقیما از تولید ccm به مصرف نورد برسانند به آن بلیت گفته می ود. طول بلیت بیشتر از شمش بوده و سطح آن دایره ای شکل یا مربعی می باشد. عرض آن کمتر از 15 سانتیمتر بوده و به عبارت روشنتر سطح مقطع آن کوچکتر از 230 سانتی متر مربع است.
از بلیت در تولید میلگرد و سیم استفاده می شود. شمش اما قطعاتی مستطیل شکل بوده که سطح مقطع آن به علت آنکه در زمان قالب گیری به صورت دستی انجام می شود، در زمان خارج شدن از قالب حالت ذوزنقه دارد و طول هر شاخه آن حداکثر به دو متر می رسد.
معمولا در کارخانه ها و کارگاه های کوچک تولید می شود. شمش گریدهای مختلفی دارد که با وجود درصدهای متفاوت از عناصر مختلفی که در آن وجود دارد خواص مکانیکی از جمله انعطاف پذیری، خمش زیاد، کشش و پیچش بالایی دارد. از آن می توان در تولید محصولات مختلف در صنایع متعدد استفاده نمود.

فروش عمده بیلت فولاد خوزستان

فروش عمده بیلت فولاد خوزستان فروش بیلت فولاد به صورت عمده و از طریق سایت ما انجام می شود. جهت خرید محصول با بهترین کیفیت و در اندازه مورد نیازتان کافیست در قسمت ثبت سفارشات نسبت به ثبت و خرید محصول اقدام نمایید. در فروش عمده به دلیل عرضه بدون واسطه قیمت تمام شده محصول برای مصرف کنندگان واقعی کمتر از نرخ بازار آزاد بوده و به همین دلیل خریدار می تواند با پرداخت هزینه کمتر، خرید بهتر و مقرون به صرفه تری داشته باشد.
در این شیوه از فروش، بیلت و شمش فولاد خوزستان به صورت آنلاین انجام می گیرد و خریدار می تواند در تمام اوقات شبانه روز برای خرید محصول خود اقدام نماید. در سایت امکان جستجو، بررسی و مطالعه ویژگی محصولی که قصد خریداری آن را دارید نیز به راحتی فراهم شده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما